| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 28 日 星期三  |
| last exam |
今日終於都考完試la~
但臨尾香~中文考得好差ar~唔合格ge機會好大~作文時冇睇清楚題目
點解我成日都係咁唔小心ga~
算la~都考完了
放學同坤,+欣,輝兄,chloe,配去左吉仔食久遺左ge牛肉飯~好好味
次後係amp買左個銀包俾哥哥做生日禮物,個男sales好好笑~都幾型~+欣好似睇上左佢~哈哈
then,大家kind kind地咁行左一陣~我就歸去番工la~佢地仲去行~因為佢地個個都唔想番屋企ge關係
又俾人偷影ar~影得都唔靚~!唔開心ar~
|
| 刊登時間︰2006-06-29 12:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 27 日 星期二  |
| 廁所萬歲 |
好野~差唔多考完試la~仲有听日中文and普通話~唔使溫
今日物流有問答有8分完全冇晒~未試過見到一題問答係完全冇頭緒ga~今次ge物流令我好失望
我要向香香報仇ar~佢害死我地ar~
放學落雨~但我有拎傘ga~但都濕左~唔知點解le~要問下我地班男生la~一d風度都冇
之後同左超哥搭13M,我八達通負$,so佢借左$2俾我搭車~佢話唔使我還~但唔係幾好ge~
今日下午花姐請飲茶~多謝晒~好似變左老人家咁~識得去飲茶探下~不錯
今晚廁所要裝修ar~好好好野~等左好內
廁所靚d,沖涼都開心d la~係咪??哈哈 |
| 刊登時間︰2006-06-27 07:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 26 日 星期一  |
| last2day exam |
好彩琴晚同輝哥研究左IE~so今日都ok la~佢問我ie反而仲幫我溫書tim~thx
IE d mc出得幾有難度,阿sir改左好多野等我地混淆~
long Q都ok~識得比平時測驗多好多~希望唔止合格la~
放學派班相,相d質素好bad,勁唔happy
then with琨,chloe,配返家~+欣今日冇番
去百佳買左d零食番屋企邊溫邊食~good
last兩日考試~再努力~
期待camp~--->原動力 |
| 刊登時間︰2006-06-26 03:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 60 | »
|