時間過得真係快…… 又要上堂•做功課••••好煩呀!!!!!!!! 今日係第1日正式上堂~~唉~~ 【唔知係咪琴日冇訓過0 今日冇咩精神上堂‥唉~好眼訓~咕咕~ 放學之後•我訓左成4粒鐘先做功課〞嘻 下次寫過~要做功課呀!! ***牛言唷~***
今日唔係幾開針== 本來可以同班FD去街既~~ 不過今日落咁大雨.想去都去唔到啦﹗﹗慘慘】唔仔>< 搞到要係屋企發呆—— 好彩姐•••…今日起碼都可以出街街﹚ 不過係去婆婆度••• 冇野寫…下次先寫啦!! 留言唷~~
好耐都冇寫過喇!!好Sor呀!!>< e幾排因為唔係好得閒‥Sor~Sor~ 今日放學之後同班FD去左行街街︴^^ 不過咩都冇buy到】because冇bring$$〞嘻嘻~~ shopping完之後•去左我屋企玩左一陣』有dd悶.【 跟住又落左街buy左雜誌Yes!!—.—
冇野寫〞下次先寫過【︺.︺〕 牛言唷•WiNg*****
今日都係好開針/// 又係buy左好多33︴嘻~~`` 冇咩野寫>~< 我要出街呀!!88 留言唷~***WiNg***
今日好開針`` 因為有人約我去行街街//卡卡\\ 不過唔可以講係邊個//卡卡\\ buy左好多野呀><嘩|好HaPPy呀﹗ 洗左唔小$$【唔仔、—><>< ShOppIng完喇︽ 去左我個fd屋企玩左陣••• 跟住去左婆婆屋企eat DINNer.〞好飽啊///\\\ 打左一陣電腦﹏咪e家lo~~ 冇野寫╴ 牛言唷****WiNg*****