今日冇人約我去街…好慘啊!!
自己1個喺屋企好悶~
同呀婷&麥麥傾左一陣msn就冇野做〞
跟住無聊到望住個月曆成15min•••先發現後日係大表姐birthday party‥
死喇!!****我仲未buy生日禮物俾佢】雖然•係未到佢生日住(仲有two日)
不過呢》每年佢生日都係要提早一日俾佢嫁!!//
我咪換左33去buy生日俾佢囉~~(冇人俾意見我•嗚~嗚~)
唔buy令野俾佢,佢唔收嫁!!!(因為我試過,個種感覺好難受呢』﹗
終於buy到樣可以話係令既野俾佢喇!!(係我認為姐``)
今日講住咁多先==
留言唷~***WiNg*** |