差唔多一個星期冇打啦!!今個星期發生左好多事,唔知係好係壞呢!!
呢排我鐘意左個根本差唔多係冇可能一齊既人!!(注意:唔係業sir,,,唔係我地呢班既,)
同佢(識我既人,,都知邊個係s啦)一齊,可能只係我既非份之想,但係有千分之一既機會我都想試下!!!
讀通識,呢d係唔係叫做迷戀!?,感覺剎眼就過
同佢一齊果陣真係好開心
雖然見唔到,感覺好似好遙遠,,,但係我幻想佢時時刻刻都係我身邊!!!
如果你見到,,,我真係好想同你講,,,「我好鐘意你」!!
今日係音樂日,,,返半日咋!!開心掛,,
無啦啦攞到冠軍!!!又唔係有特別練過,甘都得,真係有d驚喜
-----------------------------------------------------------------------------
p.s"愛一個人要付出,但得到回報嗎??
|