今日我返到學校
就好似平日咁
放低書包,拿書
跟住睇到要交中史作業
就去書包來啦
點知唔記得帶
我先記得
琴日教完恩做
放左係呀哥間房
唔記得拎番
跟住就去打電話比呀哥
叫佢幫我拎黎學校
係第二個小息
但係點到會欠交
真黑仔~~
【仲有更黑仔既事,係我學校既人,應該知~~~噁心到爆!!!】