岩岩過左個test~ 雖然實吾合格:(
不過終於鬆一囗氣喇:D
之後就「四.人.行」...去打波!xd
初頭,氣紛好輕鬆...好愉快~
不過之後- -'' 就愈黎愈緊張-_-
仲有少少殺氣tim-v- 搞到我好驚-_-
本來好地地...變到咁- - 真.掃.慶!!!xd
其實有dee野吾洗太執著...我覺得:p
明天總會更好:]