2008 年 7 月 2 日  星期三   晴天


開心的一天 開心 分類: 未分類

 今日班friend黎我屋企~真係好開心,因為有得同班friend去唱K=]''~我哋先去玩氣展球and足球機,然後再去唱K~個卡拉OK房真係大,我同蓓欣~玲欣and燕嵐一齊玩''無鞋挽劇走''玲欣成日大叫,最後搞到聲都沙埋,唉~真陰公=]玩左一陣~家姐and佢D friend一齊黎and一齊玩,過程好搞笑~總之今日玩得好開心,好搞笑~真係好難忘=]

                                                                                                        By

                                                                                                        心b''=]

                        






訪客留言 (返回 sum_27 的日誌)


菁` 於 2008-07-18 06:54 PM 發表:
做乜甘奈吾打bG`?!呵呵呵`快d打反嚕`=)係囉`下次搵埋霖`and`我=)包保超勁爆開心`-)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aR`霖!" 於 2008-07-03 06:58 PM 發表:
Cm`Cm`泥喇''=]
下次有好野搵我丫`=]
包保你仲開心`
吾打喇`
掰掰`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
sum_27
暱稱: 心b''=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
2008-07-24
去書展啦!!!=)
買 yes card=)
開心的一天
訪客留言
最近三個月尚無任何留言