|
今日好準時咁起左身,,,wakaa,,,
唉,,,呢排老公日日都有藉口,,,
都唔算藉口,,,但係日日都好似好唔得閒咁,,!!
第1堂:::CL,,,真係笑死我,,,原來係咁正架,,
係門口排隊,,,特登唔叫佢,,佢都唔知,,
仲話我地排隊好靜,,,WAKAA,,,=]
之後,,,就好悶,,,搵WALLPAPER,,,
真係笑到我呀,,又唱K小魚仙,,,又軍曹,,
連百變小櫻都有,,正到呀,,,WAKAA,,
之後上我日記,,,狂遮相,,,落堂仲爆笑...
返上去個陣,,,拍LIN問我,,您係咪好鐘意馬浩然呀?
我話,,,係呀.,,吹呀??佢話夠謄大聲講呀,,
我咪勁大聲講囉,,點知講完,,,梅SIR就係我前面,,
笑到我同拍LIN痴左線,,,-V-"
第2堂:::ENG,,,MISS MAK都好白痴囉,,,好憎佢,,,
又煩喎,,,佢都低低地,,,又話EMAN,,,
又話WILLIAM,,仆街得佢呀!!!
第3堂:::PTH,,今堂又係爆悶,,,低B都呀...
咩鬼急口令,,,,慳D啦佢,,,落堂個時,
佢整到堯堯部野,,,難左,,OH!!正呀!!
第4堂:::P.E,,,今堂好正呀!!!又跳OVER,,,
又"貢"橋,,,我2樣都得,,WAKAA,,,
不過我..玩左10次"貢"橋,,,條腰痛到,,,
P晒K,,,真係慘慘!!!=0="
LUNCH:::玩雞子麻鷹大添戰!!!正呀,,,
第5堂:::I,S,,,無聊!!
第6堂:::中文,,分組,,,抄功課!!!
放左學,,,補課,,,之後去M記,,
夜晚去食PIZZA,,,=]

|