|
今日,,,係年初一呀!!!新年快樂呀!!!
朝早起身,,,,整好野,,,就去買野啦,,,
買完就搭車車,,,,,出柴灣,,,,拜年,,wakaa,,
一去到,,,,o晒咀,,,個個都唔認得我ge!!!
都唔知有咩唔同喎,,,佢地話,,,成個樣都唔同埋,,
唔通我去左整容?!真係好好笑添....
之後,,,姑媽,,,堂呀哥,,,2個表姐,,,都比利是我,,
真係開心,,,,,最中意就係逗利是架啦,,,wakaa,,,
個度都好嘈下,,,有6個小朋友!!!=0="...
真係慘,,,,姑姐喎,,,有人叫我姑姐呀!!!激死!!
15歲都未夠,,就姑姐,,,遲d 20歲都未夠就比人叫,,
ee~!!到時仲慘!!!唉,,,,咁老公都好慘,,,,
比人叫到我地2個老晒!!!20歲都未夠,,,唉,,,
不過算啦,,,叫佢地叫我姐姐,,,佢老公做哥哥好啦,,
wakaa,,,之後,,,返屋企啦,,,買野啦又,,,
之後,,,好多人都黎左,,,之後,,,睇電視...食飯,,,
之後就同老公傾左陣電話,,,之後又同穎穎傾左陣電話,,,
之後,,,老公為左我,,,嗌佢媽咪,,笑死我啦!!!!
之後就sms啦,,,,同穎穎講,好多野呀!!好好笑呀!!
之後有d唔知咩人sms比我,,,都唔係852ge,,唔理佢!!
嘻嘻,,,,祝個個都逗多d利是啦!!!!wakaaa,,,,,

|