|
今日返學啦,,,06年,,第1日返學,,
有DD緊張呀,,,哈哈,,,耐得制冇返,,,
返到去,,,第1堂,,ENG,,對卷,,
好啦,,,第1份,,LISTENING--66/100
之後,,COMP--7/10,,GE--69/100
之後,,INS,,,訓左,,好耐,,,好耐,,,
WOO,,到I.S,,,69/100,,,=]
對卷對得好悶囉,,,唉,,好眼訓呀,,><"
之後,,MATHS,,我屈機呀,,58/100
哈哈,,,不過今堂特別悶呀,,,唉,,,
之後,,,LUNCH,,,好好笑,,,
係咁大笑,,,WAKAKAA,,,>V<”
之後...落去HALL,,,對中文,,,
唉,,,咁大個女,,,第一次唔PASS,,,25.5/60
好唔開心呀,,,不過我諗DICT都拉到掛,,
之後,,L.S,,,好野,,以後,,都有埋細劉SIR一齊黎,,
呵呵,,,之後,,,做咩鬼MIND MAP,,又話,,,
我地個TIME TABLE轉左,,,><”
之後,,,就落HALL對L.S,,,唉,,得45/120,,,
不過算係咁架啦,,,今日成6點先放,,><"

|