| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
| =?.?= |
7月15日
8:45am起身
今日無睇電視=.=
同程,恩,純,旗去唱K
行左陣街
返大埔
有條友係巴士爆左101句粗
kid的
去左333打機
佢地走左
同fd食飯
返天逸打波
又食野=3=
11:00pm回家
Ps:阿仙奴加油!!
祝某人身體健康,成功過關
|
| 刊登時間:2006-07-23 04:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 14 日 星期五  |
| 中一小朋友??(2) |
7月14日
今日7:00am起身
返左學校幫手
本來我係宗教部
林SIR個邊今日夠人
但我也去左林SIR個邊
又拍住MISS LUK
真係有緣^&^
林林請食飯
今年D F.1 都好 Q
BUT......算la
我個fd派左來
十幾志願 @@
4:30pm走左
今晚冇出街
係屋企玩msn,we10
好大雨a...
Ps:阿仙奴加油!!
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-07-15 01:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 13 日 星期四  |
| 中一小朋友?? |
7月13日
今日7:00am起身
返左學校幫手
本來我係宗教部
但係林SIR個邊唔夠人
結果去左林SIR個邊
又拍住MISS LUK
真係有緣^&^
林林請食飯
今年D F.1 都好 Q
BUT......算la
4:00pm走左
返左屋企換衫
than去左純屋企
同佢地去左333打雞
打完去左我屋企玩
today is so happy^^
Ps:阿仙奴加油!!
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-07-15 01:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 12 日 星期三  |
| EQ & swim... |
7月12日
今日好早起身
但係冇去足球隊
跟住食lunch
食完去左EQ
約人3點
4點幾C到
算LA...下次唔好LA
吳大小姐
跟住同霑去左找文,旗
上左天逸
打左陣BALL
7:30pm去左swim
10:45pm回家
Ps:阿仙奴加油!!
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-07-15 12:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 11 日 星期二  |
| 別了中二 |
7月11日
今日係散學禮
落左禮堂
比MISS HO . 我 (=.=)
上番2T
頒獎
我有服務獎(=@=)
派成績表
唔太滿意
跟住同佢地純屋企
玩到6點幾
返左屋企一陣
than去左天逸
10:45pm回家
Ps:阿仙奴加油!!
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-07-15 12:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 32 | »
|