| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 11 日 星期日  |
波不離手  |
6月11日
7:45am起身
出左油麻地踼波
鬥波
3:3
今日入左2球^^
食飯
返天逸
打雙打
win左
8:30pm回家
食飯
玩msn
睇世界杯
C組結果:
阿根庭2:1科突迪瓦
塞黑0:1荷蘭
18"洛賓
Ps:就快期考啦,好緊張,希望所有科Pass
世界杯萬歲!!
英格蘭,西班牙,法國加油呀!!
阿仙奴加油!!
祝某人身體健康,成功過關
|
| 刊登時間:2006-06-11 10:51 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 10 日 星期六  |
...................=.=  |
6月11日
9:30am起身
睇電視
有sd高達
召喚王=.=
低B仔
食野
玩msn
睇MTV榜
落天逸打波
食飯tastic
難食到爆=.=
10:50pm回家
睇世界杯
B組結果:
巴垃圭0:1英格蘭
(一個烏龍波=.=,慘a!!)
瑞典0:0多巴哥
驚人戰果
多巴哥好野
Ps:就快期考啦,好緊張,希望所有科Pass
世界杯萬歲!!
英格蘭,西班牙,法國加油呀!!
阿仙奴加油!!
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-06-11 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 9 日 星期五  |
開鑼了!!~~  |
6月9日
上堂
食飯
放學
一如以往
起身又落雨
一早就返黎當值
7:38am
極遲=.=
數學堂
D數極深
電腦堂
倩玲老師
聖經堂
溫書
紅色暴雨=.=
科學堂
測驗
測驗前黑色暴雨...=.=
應該合格掛
跟住又話我申淫
好無聊呀
Lunch問Miss 張測成點
佢話我唔合格...慘
跟住落左小食部吹水
返上二信
唔g咩事
朱記帶電話
有人玩黑板
比miss ho 發現左
有人整42個書包
極多粉
馬sir發火
嚇死=.=
中文堂
對卷60分
又話唔合格
唔好玩我la,Miss 張=.=
放學Miss Ho查案
攪到5:40pm
不過算la
我明白你會驚既
(係全班面前)
快d同Miss Ho講啦
佢唔會怪你既
放學同文,盧,春,Yumi一齊走
6:00pm回家
踉住玩msn,打PS2
等睇世界杯
結果:
揭幕戰
德國4:2哥斯達黎加
(兩個世界波=.=,勁a!!)
波蘭0:2厄瓜多爾
而我就同So c,珞,吳沛然
一路睇,一路講電話
個吳沛然同我地三個
賭野飲(我地輸要比三包-.-)
話哥斯達黎加贏德國
但結果係我同佢地眼前
好野,有野飲
睇睇下珞同然訓左=.=
2:00am訓攪
今日好happy ar!!~~^^
Ps:就快期考啦,好緊張,希望所有科Pass
世界杯萬歲!!
英格蘭,西班牙,法國加油呀!!
阿仙奴加油!!
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-06-10 03:48 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 8 日 星期四  |
九成合格了!!~~  |
6月8日
上堂
食飯
放學
一如以往
起身又落雨
一早就返黎當值
7:39am
極遲=.=
中文堂
測驗
有信心合格
然後分組
理論=.=
數學堂
都識既
要加把勁
社會堂
測驗
99%合格
跟住睇片
英文堂默書
100分
成功了^^
聖經堂
比發籽見到我玩
記左板
最後冇記
好彩
放學同文去M記
中左巴西
5:41pm回家
Ps:明天科學Test,好緊張,希望Pass
阿仙奴加油
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-06-08 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 7 日 星期三  |
點算好呢??  |
6月7日
上堂
食飯
放學
一如以往
起身又落雨
一早就返黎當值
7:30am
冇遲冇早
霑比人串
Miss 楊解圍
個條友就......
跟住看班,派傳票
英文早讀
Miss Ho 叫我
好彩冇事
PE上理論
爆悶
中文堂改正
但係我又g唔係係度發夢
科學堂
抽人玩問答
害左yumi
想係呢度講聲
唔好意思 同埋 對唔住
我冇心嫁
我真係以為係呢個答案......=.=
普通話堂考口試
有排都未到我啦^^
數學堂
d數超易
識曬(真係叨仔=.=)
英文堂
馬sir同我過招
我做錯咩
就即刻話我
仲要不停比佢叫honey
又比佢打......慘!!!~~
另外,曾秀玲講粗口
比馬sir記左板
可憐......
今日好早放學
英文默書
100分
成功左
5:50pm回家
Ps:明天中文,社會Test,英文默書,好緊張,希望Pass
阿仙奴加油
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-06-07 04:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 32 | »
|