sunny01528
暱稱: SuNnY
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 6 月 11 日  星期日   晴天


波不離手 愉快

6月11日

7:45am起身

出左油麻地踼波

鬥波

3:3

今日入左2球^^

食飯

返天逸

打雙打

win左

8:30pm回家

食飯

玩msn

睇世界杯

C組結果:

阿根庭2:1科突迪瓦

塞黑0:1荷蘭

18"洛賓

Ps:就快期考啦,好緊張,希望所有科Pass

世界杯萬歲!!

英格蘭,西班牙,法國加油呀!!

阿仙奴加油!!

祝某人身體健康,成功過關

刊登時間:2006-06-11 10:51 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 10 日  星期六   晴天


...................=.= 滿足

6月11日

9:30am起身

睇電視

有sd高達

召喚王=.=

低B仔

食野

玩msn

睇MTV榜

落天逸打波

食飯tastic

難食到爆=.=

10:50pm回家

睇世界杯

B組結果:

巴垃圭0:1英格蘭

(一個烏龍波=.=,慘a!!)

瑞典0:0多巴哥

驚人戰果

多巴哥好野

Ps:就快期考啦,好緊張,希望所有科Pass

世界杯萬歲!!

英格蘭,西班牙,法國加油呀!!

阿仙奴加油!!

祝某人身體健康,成功過關

刊登時間:2006-06-11 10:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 9 日  星期五   晴天


開鑼了!!~~ 愉快

6月9日

上堂

食飯

放學

一如以往

起身又落雨

一早就返黎當值

7:38am

極遲=.=

數學堂

D數極深

電腦堂

倩玲老師

聖經堂

溫書

紅色暴雨=.=

科學堂

測驗

測驗前黑色暴雨...=.=

應該合格掛

跟住又話我申淫

好無聊呀

Lunch問Miss 張測成點

佢話我唔合格...慘

跟住落左小食部吹水

返上二信

唔g咩事

朱記帶電話

有人玩黑板

比miss ho 發現左

有人整42個書包

極多粉

馬sir發火

嚇死=.=

中文堂

對卷60分

又話唔合格

唔好玩我la,Miss 張=.=

放學Miss Ho查案

攪到5:40pm

不過算la

我明白你會驚既

(係全班面前)

快d同Miss Ho講啦

佢唔會怪你既

放學同文,盧,春,Yumi一齊走

6:00pm回家

踉住玩msn,打PS2

等睇世界杯

結果:

揭幕戰

德國4:2哥斯達黎加

(兩個世界波=.=,勁a!!)

波蘭0:2厄瓜多爾

而我就同So c,珞,吳沛然

一路睇,一路講電話

個吳沛然同我地三個

賭野飲(我地輸要比三包-.-)

話哥斯達黎加贏德國

但結果係我同佢地眼前

好野,有野飲

睇睇下珞同然訓左=.=

2:00am訓攪

今日好happy ar!!~~^^

Ps:就快期考啦,好緊張,希望所有科Pass

世界杯萬歲!!

英格蘭,西班牙,法國加油呀!!

阿仙奴加油!!

祝某人身體健康,成功過關

刊登時間:2006-06-10 03:48 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天


九成合格了!!~~ 開心

6月8日

上堂

食飯

放學

一如以往

起身又落雨

一早就返黎當值

7:39am

極遲=.=

中文堂

測驗

有信心合格

然後分組

理論=.=

數學堂

都識既

要加把勁

社會堂

測驗

99%合格

跟住睇片

英文堂默書

100分

成功了^^

聖經堂

比發籽見到我玩

記左板

最後冇記

好彩

放學同文去M記

中左巴西

5:41pm回家

Ps:明天科學Test,好緊張,希望Pass

阿仙奴加油

祝某人身體健康,成功過關

刊登時間:2006-06-08 09:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天


點算好呢?? 熱情

6月7日

上堂

食飯

放學

一如以往

起身又落雨

一早就返黎當值

7:30am

冇遲冇早

霑比人串

Miss 楊解圍

個條友就......

跟住看班,派傳票

英文早讀

Miss Ho 叫我

好彩冇事

PE上理論

爆悶

中文堂改正

但係我又g唔係係度發夢

科學堂

抽人玩問答

害左yumi

想係呢度講聲

唔好意思 同埋 對唔住

我冇心嫁

我真係以為係呢個答案......=.=

普通話堂考口試

有排都未到我啦^^

數學堂

d數超易

識曬(真係叨仔=.=)

英文堂

馬sir同我過招

我做錯咩

就即刻話我

仲要不停比佢叫honey

又比佢打......慘!!!~~

另外,曾秀玲講粗口

比馬sir記左板

可憐......

今日好早放學

英文默書

100分

成功左

5:50pm回家

Ps:明天中文,社會Test,英文默書,好緊張,希望Pass

阿仙奴加油

祝某人身體健康,成功過關

刊登時間:2006-06-07 04:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]