| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 11 日 星期四  |
仲有1日^^  |
5月11日
上堂
食飯
放學
報道戰績
中文Dict 64分
Maths 86分^^
跟住今日都冇咩事發生
但最Happy都係Sunny Lam既英文
Sunny Lam係度教人講Koera文
佢又度矮也也,又叫Chloe教我地講I Love You
整到Chloe...好唔Fair
跟著留堂
留到4:55
6:00pm回家
Ps:聽日中文小測,好緊張
文俠病到了...
文俠請飲野
Miss Ho今日喉嚨痛
祝某人身體健康,成功過關
|
| 刊登時間:2006-05-11 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 10 日 星期三  |
面紅耳赤...  |
5月10日
上堂
食飯
放學
Today PE 堂跑左21圈
跟住出左去踢波
入左今個月既第1球
跟住面紅耳赤既時候到了
又比人擇左名
又比Ar恆哥大條道理串左Lo~~
汁番曬Tracy d野
跟住又比Ar恆哥打左幾野
以後同佢隔天與地
Next 留堂
留到七點三四到
7:30pm回家
Ps:文俠請飲野
Miss Ho今日喉嚨痛
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-05-10 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 9 日 星期二  |
冇心情,無奈...  |
5月9日
上堂
食飯
放學
留左maths書係school
比左$5二信=.=
仲要留堂三日=.=
今日留左
但係文俠又話唔計
打死佢ar
然後去左天逸打波
冇贏過=.=...
10:40回家
Ps:Miss Ho今日喉嚨痛
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-05-09 11:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 8 日 星期一  |
好悶!!~~@@  |
5月8日
冇咩do
上堂
食飯
放學
最好笑都係班主任課
又山西,又河馬,笑爆
ps:今日miss ho心情好好=.=
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-05-08 03:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 7 日 星期日  |
Goodbye Highbury!!^^  |
5月7日
9:20am點起身
一早飲左我人生第一杯珍珠奶茶
又g唔係出左油麻地踢波
又g唔係踢左90Min=,=
跟住go to eat lunch
有人係旺中打人,個頭...
搭72x回來
又踢波
跟住做左小小功課
next睇阿仙奴vs韋根既直播
Final4 : 2
Pires (8'')
Scharner (10'')
Thompson (33'')
Henry (35'')
Henry (56'')
Henry (76'')
very happy
仲有韋斯咸2:1熱刺
happy,arsenal變左no.4
next有highbury party
好唔捨得highbury
唔講唔g
原來阿仙奴1913年9月6日踢第一場波
正是我92年誕生之日
goodbye Highbury!!^^
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-05-08 03:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 32 | »
|