| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 12 日 星期三  |
好悶ge日子又回來...  |
4月13日
today 冇咩do
係home 度 daydream
有d唔happy
打we9 不停
真係好悶a...
|
| 刊登時間:2006-04-25 05:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 11 日 星期二  |
又係波,好悶  |
4月11日
一早係home
打we9
晚上go to天逸打波\
真係好q boring
10:30回家... |
| 刊登時間:2006-04-25 04:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 10 日 星期一  |
4月10日,又打波  |
| |
|
4月10日
睇來波真係is my love
又去左大圍打波
有贏有輸
不過又有人請食飯...
so happy now | |
| 刊登時間:2006-04-25 04:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 9 日 星期日  |
| 又g唔係打波 |
4月9日
一早出左油麻地踢波
結果4:4
但係我冇波入bo....=.=
跟著又回去了天逸
都ok happy ge
8:30回家... |
| 刊登時間:2006-04-25 04:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 8 日 星期六  |
| 打波的日子 |
4月8日
早上go to 打手球
冇人請食飯......
next 回去了天逸打波
today係我ge打波日...
why??
因為today打11分
全勝
today is very happy |
| 刊登時間:2006-04-25 04:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|