| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 2 日 星期日  |
| 比人產到...injury左 |
4月2日
出左旺角個頭play football
final4:4 -.-
我仲要比人比人產到...injury左(傷左)
跟住又比人玩
我係旺角想back大埔前
個fd叫我去睇比賽
搞到我係旺角行左6個小時-,-
好彩我ar sir 出來陪我,如果唔係....
|
| 刊登時間:2006-04-03 04:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 1 日 星期六  |
| 波係圓的-,- |
4月1日
出左九龍塘睇個fd比賽
明明win左2:0
跟住輸番3:2
6:40pm同我們class某d人eat dinner
返左天逸打ball
阿仙奴5:0阿士東維拉
艾迪巴約 (19)
亨利 (25、46)
雲佩斯 (71)
迪亞比 (80)
|
| 刊登時間:2006-04-03 04:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 31 日 星期五  |
-少少叫車∼.∼  |
3月31日
上堂
食飯
放學(好早ar...)
今日玩42
42中左我招
why??
佢將我個窗廉成個蚊下來∼∼@@
好彩坐出左d ja
如果唔係...
今日我們2t女仔ge三人籃球比賽
輸0:4-.-
不過,你地已經打得好好嫁la...
|
| 刊登時間:2006-03-31 03:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 30 日 星期四  |
冇主題  |
3月30日
上堂
食飯
放學
今日玩42比42見到
朱記中招
仲有唔g點解d窗廉今日係咁跌
6:30pm回家 |
| 刊登時間:2006-03-30 05:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 29 日 星期三  |
有ball打la  |
3月29日
上堂
食飯
放學
打ball校隊
跟住同火牛傾左一陣
6:45pm回家 |
| 刊登時間:2006-03-30 05:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|