| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 20 日 星期六  |
你地真係好勁  |
5月20日
依我記憶8:45am起身去廁所
跟住再訓
10:45am比Carlson打來嘈醒左
然後食左兩個蛋撻
走左出去銅鑼灣同Carlson睇波
又拿左d球員簽名
5點到走
去左銅鑼灣m記
原來一樣價
(因為OK一支益力多$10@@)
返左屋企一陣
夜晚同嘉希食飯
8:00pm返天逸打波
打(雕時)杯
18:21輸
不過今日記到d球員佢地真係好勁
打機打到2:40am
Ps:後日聖經小測,好緊張,希望Pass
阿仙奴加油
祝某人身體健康,成功過關
|
| 刊登時間:2006-05-21 11:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 19 日 星期五  |
平凡  |
5月19日
上堂
食飯
放學
今日早讀課學左好多英文...
不過今日中文堂經已中招
頭堂默書(79分)
第二堂中文Test(68分)
跟住食食下lunch個時
Chloe入來宣布
跟住比霑霑串佢
走啦,死Hippo
然後下午同霑睇三籃球
6A比人抄
跟著Sunny Lam教英文時間
今日listening test
播碟又播唔到
播帶又播左d答案出來
最尾個版又播唔到
最後講左d答案出來
聖經堂又係度玩
結果以25分同5,6行成為雙冠軍
今日葉子聰打爆左我朗誦亞軍塊玻璃
好傷心呀~~我d心血結晶冇la
跟住睇左陣班際
然後同Carlson,邱梓熙,肥東
去左我屋企玩
玩得好開心
Ps:大後日聖經小測,好緊張,希望Pass
阿仙奴加油
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-05-19 08:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 18 日 星期四  |
你好煩ar...  |
5月18日
上堂
食飯
放學
可能睇完歐聯關係
今日同二勤鬥波
全部輸曬=.=
令外今日又來訓訓熱潮
訓左3堂
今日個死人隔天與地又串左我兩鍋
第一次屈我話Miss Ho...
第二次係度答嘴
報道戰果
普通話80分
Eng份GE好難ar
同Carlson佢地睇班際及踢左一陣波
6:00pm回家
Ps:阿仙奴加油
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-05-19 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 17 日 星期三  |
三號風球的一天...  |
5月17日
上堂
食飯
放學
今日好鬼死悶
Micheal哥又停課
好唔掂呀
中文堂又訓左
要加油呀!!
唔好再訓啦...
電腦堂Miss Chan又罵
跟住呀劉生又係科學堂
發up風----噪音=.=
你個d咪係...
跟住同ar隔天與地放學
玩傘子----無聊
去左m記一陣
返屋企
9:00pm訓左
2:45am起身睇歐聯
巴塞2:1阿仙奴
雖然不能拿冠軍
但係我覺得好happy
一來打小個
二來眼見今年球員真的成熟了
三來995min不失球(特別係皇馬)
阿仙奴,即使不能拿冠軍,不要放棄,下年咪再年囉
我對你永遠有一句話:
阿仙奴,我愛你
Ps:阿仙奴加油
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-05-18 05:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 16 日 星期二  |
繟聯冠軍^^  |
5月16日
上堂
食飯
放學
一早D&T已經整到人都痴左線
跟住Micheal哥又煩住曬
不過今日最happy都係校長盃
竟然被人一致睇淡下
成功繟聯冠軍
真係happy
不過都有d贏運
仲有今日又比個條友串lo
你知唔知自己煩姐
Ps:Miss Ho病左,真慘...
明天歐冠杯決賽,好緊張,希望阿仙奴拿冠軍
阿仙奴加油
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-05-17 12:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 32 | »
|