| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 6 日 星期六  |
乒乒乓乓的日子  |
5月7日
10點起身
睇左曼城vs阿仙奴既重播
結果1:3^^
龍格堡 (30')
森美爾 (38')
雷耶斯 (78',84')my love
跟住做左小小功課
然後2:30pm 去左天逸打乒乓波
飲左杯珍珠豆漿(正!!^^)
跟住直至10:45pm都冇離開個天逸半步(=.=痴線仔)
而晚飯就係新鋒焗意粉(正x2)
8:00pm正式打波
跟住打左兩場汽水杯
第一場21:6win
第二場個人獨取12分之下拜18:21=.=(有冇九錯)
今日都幾happy
11:30回家
祝某人身體健康,成功過關
|
| 刊登時間:2006-05-07 01:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 5 日 星期五  |
補課+無地自容日子  |
5月5日
你老板...一早就補課
一早就同emily,王燕純,chloe食早餐
跟住補左2個鍾maths
next文,霑,恆去左我家打機
勁happy
然後同恆去左食LUNCH
去完之後
C係重頭戲
個死人女交(don t to confirm)
又話係沙田,原來係旺角
然後又串ar春仔佢地
如果我係春仔佢地,早就講左粗罵佢
春仔佢地又比人玩,真係好可憐
晚上就去左大圍打波
有win有lose=.=
有人請食飯^^
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-05-06 12:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 4 日 星期四  |
| 好不据,好火... |
5月4日
上堂
食飯
放學
eng dict 15/15
today係便服日,好happy=,=
咁小息之後我on duty完
返上班房之後
個miss ho無la la望著我
咁佢姐係明玩針對
話我攪臭你班房姐
真係好唔据lo~~
祝某人身體健康,成功過關
|
| 刊登時間:2006-05-04 04:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 3 日 星期三  |
我的忠社,成功了!!^^  |
5月3日
上堂
食飯
放學
一早就黃色暴雨lo~~
今日係day5
頭個堂maths就test=.=
好似7x分=.=
eng dict 15/15
but ar miss lam好唔happy
2堂8分=.=
攪到冇左2個(coldter)=.=
跟住就係社際乒乓球比賽
忠社3:2禮社
孝社3:0義社
跟住go to m
7:25回家
祝某人身體健康,成功過關
|
| 刊登時間:2006-05-04 04:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 2 日 星期二  |
5月2日,冇feel ge=.=...  |
5月2日
上堂
食飯
放學
兩科dict,一科中史test=.=
放左之後
有戲睇
carlson同我地玩緊
跟住比呀雞哥唔小心囉橡筯彈佢
carlson跟住踢左我張chair
ar 花姐 was seeing
講左幾句
carlson罵佢
哭着exit
next 花姐 好火
call左李sir
李sir call 文俠
文俠要佢地同對方say sorry
so funny=.=
next 同carlson 回家
去左天逸打乒乓波
10:35pm 回家...=.= |
| 刊登時間:2006-05-02 05:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 32 | »
|