| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 1 日 星期一  |
| 100絛問題 |
100問題
1* 今日係幾號:5月1日
2* 有心理準備做呢100條未: 有
3* 最鍾意聽咩歌:旋律吸引到我,十分愛
4* 你有無潔癖: 唔g
5* 鍾意ICQ定MSN多: msn
6* 用8個字形容你自己依家既心情:好鬼熱想食糯米池
7* 最後一次睇咩戲: harry potter 4
8* 住係邊區: tai po
9* 最想得到咩: 好多野
10* 曾經愛過最衰既人:無可奉告
11* 有無後悔愛過佢: 唔g呢
12* 有無想過幾時結婚: 有d咁
13* 你覺得最可怕既係咩: 唔g
14* 識得最耐既朋友係邊個呢:wing
15* 如有識左幾耐: 8年
16* 日記網址係咩: http://blog.qooza.hk/sunny01528
17* 最討厭的人或物: 唔講
18* 屋企電腦係唔係廢既: 係
19* 最想多謝邊個: 我個乒乓波ar sir
20* 近排有咩令你有好大壓力: test
21* 有無得罪過人: 有
22* 如果有得罪左邊個:自己心g
23* 用咩牌子既筆做功課: 大埔三育
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 唔煩惱
25* 第一次拍拖係幾時: =.=唔g
26* 記咩最叻: 咩都ok=,=
27* 有無講過粗口: 有
28* 最討厭咩天氣: 下雨又下唔出
29* 最鍾意哪細理: 唔g
30* 鍾意男定女: 女-,-
31* 支唔支持同性戀: 唔=.=
32* 最討厭的數字: 0
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:特別性格
34* 有咩秘密唔同人講: 冇=,=唔g
36* 數出你最愛既朋友: carlson,wing,emily,jimmy,danny,suyi,angel
38* 係唔係乖學生: 唔g
39* 依家幾歲: 13
40* 數口叻唔叻: ok ge
41* 去開邊間超級市場: 百佳
42* 你覺得你係咩人: 好人=.=
43* 口頭禪係咩: 是但啦
44* 怕唔怕黑: 唔
45* 上網多數做咩:msn
46* ICQ no.係咩: 304579988
47* 會唔會日日都打日記: 會
48* 幾度先會開冷氣: 唔g,睇心情
49* 偶像係邊個: 李克勤
50* 做左一半啦開唔開心:好happy=.=
51* 最喜歡哪一套動畫: 唔g
52* 細細個個時得唔得意: 好得意
53* 有D咩古怪既習慣: 唔g
54* 覺得自己尚算正常嗎: ok ge
55* 做過最LOR既事: 好多
56* 讀近咩班:2t
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點:唔g
58* ICQ HANG左你會點: 開msn
59* 有無呃過最愛既朋友: 唔g
60* 最鍾意香港邊一到: 大埔頌雅苑頌美閣90X室
61* 最鍾意講既單字: 車
62* 最討厭咩戀情: 唔g
63* 鍾意睇邊一類型既戲:. g姐,煩,喜劇,好未?
64* 鍾意韓國定日本多D: 日本
65* 點解鍾意呢個國家: 乒乓波板好平
66* 最怕既動物: 唔g
67* 依家有咩目標: 考上hkied
68* 最想學習哪一種語言: spain=.=
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇: 阿濃
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 愛情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 有
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 唔g
73* 電視劇值唔值得追: 唔值得
74* 會唔會幫呀媽做家務: 唔g,又係睇心情
75* 你係屬於被動定主動既人: 主動
76* 形容你最討厭既人個樣: 又黑學人化個d咩sk2
77* 上網最唔好既地方係咩:有時cutline
78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 冇
79* 有無想過要整容: 冇
80* 覺得自己最令既地方:唔g
81* 有無界過手: 冇
82* 最想養既動物: hippo
83* 覺得自己衰唔衰: 唔g
84* 有無兄弟姊妹: 冇(0)=.=
85* 係唔係淆底怪: 唔係
86* 最唔相信邊個: micheal夫婦
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:唔g
88* 見過最核突既事: 好多=.=
89* 屋企有無種花: 有
90* 返學會唔會著冷衫:.g姐
91* 有無鍾意人: 有
92* 最鍾意咩顏色: 淺blue
93* 牙JAY定EDISON靚仔D:兩個都唔靚仔
94* 知唔知道神係咩: yes
95* 上咩堂先會訓覺: 中文=,=
96* 覺得你自己係屋企有無自由:好有
97* 如果你有三個願望你想做咩: 唔g
98* 最鍾意既運動係咩: 乒乓波
99* 塔咩車返學: 校巴-.-
100* 眼唔眼訓: 唔眼訓
|
| 刊登時間:2006-05-02 05:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 1 日 星期一  |
| 5月1日,好悶 |
5月1日
今日唔g咩日子
3餐都係食同一種麵
----------公仔麵
然後同carlson上左我hm
打we10
打到7:00pm... |
| 刊登時間:2006-05-02 04:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 30 日 星期日  |
| 好happy!!~~?? |
4月30日
一早同我ar sir出左油麻地踢波
又有人請我踢波
跟住go to eat lunch
然後go to唱k
好happy ar
8:30回家 |
| 刊登時間:2006-05-02 04:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 29 日 星期六  |
打波  |
4月29日
一朝早就走左落天逸lo~~
跟著咪上網打下波咁lo~~
又打天逸汽水杯
21:19
win左
跟住同d fd去食燒夜
都ok happy
回家see the乒乓波... |
| 刊登時間:2006-05-02 04:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 28 日 星期五  |
好平靜??=.=  |
4月28日
上堂
食飯
放學
好多功課
今日冇PE上
但係唔g.解好happy...=.=
食完飯之後
整科學個爛鬼望遠境
-d搞到我d野趺落地下=.=好唔据
英文堂c好笑
個6號打ar42背隻
42好火=.=
跟住40仲囉橡筯彈佢
佢跟住成張chair搬番佢個位度坐...
|
| 刊登時間:2006-04-28 04:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 32 | »
|