| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 27 日 星期四  |
不据...  |
4月27日
上堂
食飯
放學
冇homework 正!!~~
好唔据ar
話說今日英文堂個時默書啦
然後我改2號個張啦
我就改左佢唔合格啦
真係好唔据lo~~
係我眼中佢將L寫左個C字
但係佢話係L
跟住我去問Sunny Lam
Sunny Lam話係C
然後我冇改到個分
跟住佢就黎料
又話我係第二個劉芷君
又話我同劉芷君係一對
最離譜就係跟住佢又話陳倩玲係我ar媽
好鬼火
真係個時想講粗口罵佢
佢又以為我好憎佢c比唔合格佢
咁算係咩e思姐
你係就係,唔係就唔係
佢仲要係dict度又大L,又小l...
好彩miss ho同成班幫我ja
真係好唔据囉
你想我.ar,比你又對唔住自己
唔比你又得罪你
真係...
跟住同carlson一齊放學
|
| 刊登時間:2006-04-27 04:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 26 日 星期三  |
好happy ar today  |
4月26日
上堂
食飯
放學
冇homework 正!!~~
今日都幾多野做
D&T又有笑話
d轉咀=.=
食飯個時又去左查經...
食完飯之後先係重頭戲
c係郎誦比賽~~
嗱左個第2^^
但係個時勁淆清
next就係打字比賽
好勁ar d 人
如果我有佢地一半就好la...
跟住miss ho 同個2個陳氏慶祝
個祈禱笑到我...
希望皮膚靚d,白d,真係好好笑
然後同carlson一齊放學
好happy ar~~~
|
| 刊登時間:2006-04-26 05:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 25 日 星期二  |
4月10日,又打波  |
4月25日
上堂
食飯
放學
好lor ar個sunny lam
8:00 go to 天逸打波
10:30回家... |
| 刊登時間:2006-04-25 04:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 24 日 星期一  |
2006 年 4 月 23 日 星期日  |
| we9?=.= |
4月13日
today 冇咩do
係home 度 daydream
carlson go to my home
打we9 不停
... |
| 刊登時間:2006-04-25 07:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 32 | »
|