| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 6 日 星期二  |
today is good!!~~  |
6月6日
上堂
食飯
放學
一早就返黎當值
7:31am
遲左一分鍾
去小食部食搽三樣
英文堂馬sir教
好悶
個死麥雞穿煲
攪到要默
正一衰人
數學堂
終於識啦=.=
好野@@!!
中文堂
又訓左
放學去M記
返左屋企一陣
去左天逸
10:25pm回家
Ps:後日中文,社會Test,好緊張,希望Pass
阿仙奴加油
祝某人身體健康,成功過關
|
| 刊登時間:2006-06-07 10:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 5 日 星期一  |
HAHA......  |
6月5日
8:45am起身
同so c,盧想踏單車
but落雨
跟住出MK唱K
唱到1:15pm
然後買左d野
返大埔
搭火車
撞到純,ling
係度講個呀姑
去左天逸
打左陣波
7:10pm回家
Ps:阿仙奴加油
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-06-05 11:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 4 日 星期日  |
Happy^^  |
6月4日
7:15pm起身
今日第一日穿英格蘭Converse
同個fd出左油麻地踼波
個fd發脾氣
話我自私
(唔陪佢去m記)
微兩→大兩→出太陽
成身濕曬...=.=
但係又冇病
今日入左球迷會第1球
So happy!!
今日有人請飲茶($70)
買左arsenal v wigan ge熨字
$20(好平)(本來$78...)
返左天逸
打左陣波
然後同fd返左屋企
食野,打we10
Today So Happy^^
6:50pm回家
Ps阿仙奴加油
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-06-05 12:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 3 日 星期六  |
咩..........  |
6月3日
9:45am起身
打we10
火都來
打極都輸......>.<
next睇sd高達,召喚王
正一低B仔...
跟住訓左...
3:15pm再起身
睇MTV 榜
落左天逸打波
食肉醬意粉
好好味呀^^
汽水杯
14:21 win
so happy
11:05pm回家
Ps:阿仙奴加油
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-06-04 12:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 2 日 星期五  |
暫別了,Sunny Lam  |
6月2日
上堂
食飯
放學
今日好大雨(冇中^^)
Eng sunny lam 好火
-d又留堂
跟住bible又係咁
好彩比左9分
尾二個兩堂同sunny lam
party......^^
佢仲有哭tim...
跟住同sunny lam影相
放左學之後
我同d男仔又去左M記
吹下水咁啦
5:45pm回家
玩msn,we10^&^
Ps:阿仙奴加油
祝某人身體健康,成功過關 |
| 刊登時間:2006-06-03 12:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 32 | »
|