今日去左打保齡A_A 但係唔識路去XD 我望左個地圖十五分鐘先GET到點行~ 4條友殺上去保齡球館!!! 進行一連串比賽 本人以106分大勝XD 所謂既有姿勢無實既就係我地HAHA 打保齡好似放炸蛋咁-V- D人都好無奈~~ 不過今次係第一次打都係咁上下啦!_! 跟住去左葵芳行街 行到迷路~~~笑 好彩撞撞下都識去巴士站~0~ 番到屋企好鬼眼訓A_A 手手腳腳又抽曬筋咁 不過自從今日起~ 我決定個個星期都要做運動!!!! 不過係要個個星期唔同-V-