今日12點幾就起左身lu..(比表弟嘈醒左-.-)
起左身..開左機-.-..............開完機又冇野做wo..開個msn傾左陣計.
之後勁舞cd...又襯多左幾套衫tim.巧令的..呵
玩完打左比文..佢又同羅玩緊gc..
之後同佢地玩左場魔獸裹面既小遊戲..打喪屍-.-
係咁死..勁難玩囉-.-...不過都幾好玩..
玩完..廖add me ..之後玩信長...2.2.......
我同廖 文同羅..
佢地兩隻血牛-.-根本冇得打-.-
最後..輸了==
玩完就睇電視-.-...
到了夜晚.....睇左鬼靈精探..
就番左屋企lu..番左屋企坐左陣...再睇多陣電視-..-
原來本港台重播我和僵屍有個約會...之後開左電腦...一邊睇呢篇野..一路睇..
haha
|