今日終於完唒TEST LA...... (test is what the hell)
NDSL,電腦......乜都好
lee個星期都幾忙架::
星期三: 練波 (同班男仔一齊=.=)+ Tug of War比賽
星期四: 比賽 (16強+QuarterFinal)
星期五: (ChongXander比賽)
-----------------------------------------------------------------------
冇野好寫...... (大家睇一睇我個BLOG ge 標題=.=)
你地ge cm=] 就係我打blog ge 原動力......
比多D cm=] la ! ! ! ! ! !
|