距離10月15號*仲有7日 for 學界5人足球賽......
今日去練習,我做GK,超正
唔洗點郁,又好似好free咁
戴左GK手套+Chin Guard,成副裝備
除左GK,其實我仲可以做Defender
不過Attack就米搞我
成日俾人「啤」,超痛.......
加油努力!!!!!!