點解會咁大雨ge,
如果我吾可以希望停雨的話,
咁我唯有希望佢落大d la
落到聽日吾洗返學就好la(因為聽日又要測驗呀,唉.會計.)
最近d成績都真係.....唉.
吾知點解自己會咁ga...好失望ar= =''
但係吾好ge天氣會吾會一直去到星期五ga,?(吾好呀>>)
我吾想冇得去唱k呀.
唯一ge一日放假都落雨...
不要丫.