`朋友´只是一種稱呼〟心淡卻是一種感覺┘而我已經感覺到了ヾ
suq
暱稱: 小gI .C
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
點解人要係咁?
1個月la-口-''
2010-09-18
2010-06-10
2010-05-27
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 83
今日人氣: 1
累積人氣: 481
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 19 日  星期三   雷雨


2010-05-19 分類: 未分類

點解會咁大雨ge,

如果我吾可以希望停雨的話,

咁我唯有希望佢落大d la

落到聽日吾洗返學就好la(因為聽日又要測驗呀,唉.會計.)

最近d成績都真係.....唉.

吾知點解自己會咁ga...好失望ar= =''

但係吾好ge天氣會吾會一直去到星期五ga,?(吾好呀>>)

我吾想冇得去唱k呀.

唯一ge一日放假都落雨...

不要丫.






訪客留言 (返回 suq 的日誌)


sok_suki 於 2010-05-21 12:57 AM 發表:
你....像個賣炭翁////
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解ge.
賣炭翁??
Posted at 2010-05-21 03:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Astronomy520 於 2010-05-20 11:21 AM 發表:
落到狗屎咁大啦..
唔好去唱K啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你講得岩.我已經吾去唱K LA
改為去食飯LU
Posted at 2010-05-20 09:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kimdog 於 2010-05-19 09:42 PM 發表:
好呀好呀~~落大佢啦~~哈哈~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

乜你吾係吾想落吾大雨ga咩??
真係"口不對心你最勁,"丫
Posted at 2010-05-20 09:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AnnaSuI_u 於 2010-05-19 09:38 PM 發表:
落大d落大d..今年都好似味試過黑色暴雨5返學b0r
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對丫...
所以就係想試下lur...^^
最重要ge係吾想返學ah'
Posted at 2010-05-20 09:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mcstyle 於 2010-05-19 08:59 PM 發表:
佢最好就係返學戈時一直咁落~
落下停下,都唔知佢想點ge
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55.......
唉.但係最後都係冇落到............
不高興ar
Posted at 2010-05-20 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Mrs_Carmen 於 2010-05-19 07:58 PM 發表:
頂.. 你簡直係玩野ge~
又話想落又唔落咁 = =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾係呀
我最後都係話想落ga
你d理解能力真係差ga>> +3+
Posted at 2010-05-19 08:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]