返0左學都已經整個月la>>>
都係吾習慣自己1個人返學....放學';;;
好悶好悶,...
搭車>..成日瑩住會俾人偷野@v@''
我都知我係多疑0左d>;'' = ,, =
計埋夏令班,其實都已經2個月自己返學'''
開初以為自己會習慣..'''覺得冇乜野...''';;
但係.....................................始終都係好似差甘d野-.-''
真係好想可以同家姐一齊返學,可以傾下計,'';
係車度可以溫下習@v@;
雖然都係冇可以ge事...唉~~
仲有一年AR.....點捱ah ?!
yeah~~就黎到meimei生日la~~
我一定要做最早同佢講生日快樂ge人(希望做到la^^)
所以請其他人5好同我爭ah'唔該曬^^
|