今日唸住中午12:40放學之後就留低整地理報告
但係因為時間太緊逼la
所以丫萍話下午4;00放學先整wor
放學左.我同sok去左買板整la
去到祥安,睇左好耐,仲睇左其他野tim,
個老闆娘仲以為我地係運吉tim .終於都捨得問老闆娘有冇木板la>>
問左.老闆娘話冇,但係就有發泡膠板買.
咁就買發泡膠la. $4.5, 都ok抵la
超大塊,一路行d風就係咁吹.
幾驚會吹爛ar.
返到去lur
累透了
開始整啦
上到去工藝室
丫sir叫我同sok要5:30走
點知就越整越多人黎
整左超耐lor
整到6:00先開始掃地,準備走
之後就帶返塊板落去課堂la
仲以為d人應該走晒ga la ...點知...
入面有人上ing日文班.
個miss超串lor.(可能係之前係課室出面嘈到佢上堂= ='')
一入到去,佢即講:「我地上ing堂ga!」
我知ar,我同佢講「我地攞返個書包za,攞完就走ga la!!」好聲好氣同佢講
但係佢就得"囂張"呢兩個字
啊,,,仲有"得寸進尺"呢四個字丫
想話入去擺返塊板姐,好似得罪佢咁>>眼超超
間課堂係我地高一乙架.
你有咩資格吾比我入去ar
最後仲叫我同sok快d擺
真係有家歸不得ar,而歸不得ge理由就係
"有人吾係好想比我地入課堂阻住佢上堂"
得個5粒人仔(都比多佢tim ar),又係會阻到la
|