今日上完I.S 牙恩叫我去MuCiS rooM 跟著下邊好多嗶Po嗶Po←即係白車 好似話1D有人食物中毒 勁多人行出黎睇 http://hk.news.yahoo.com/article/091207/3/fj0o.html ↑上埋新聞 今日唱歌考試 我同歪歪波一齊唱 唱得勁勁勁勁勁勁勁勁勁好 攞到都幾高分^_________^
今日上完I.S
牙恩叫我去MuCiS rooM
跟著下邊好多嗶Po嗶Po←即係白車
好似話1D有人食物中毒
勁多人行出黎睇
http://hk.news.yahoo.com/article/091207/3/fj0o.html
↑上埋新聞
今日唱歌考試
我同歪歪波一齊唱
唱得勁勁勁勁勁勁勁勁勁好
攞到都幾高分^_________^