今日跟左牙媽去家長晚會 諗著可以見到Annie姐 點知吾係到-333- 好傷牙 去到撞到撞壟同輝哥 係度傾左陣 個時幾驚牙媽鬧 雖然話a11合格啫 but都係啱啱合格 好彩冇......XDD 跟著行左陣街 買左好多野
今日跟左牙媽去家長晚會
諗著可以見到Annie姐
點知吾係到-333-
好傷牙
去到撞到撞壟同輝哥
係度傾左陣
個時幾驚牙媽鬧
雖然話a11合格啫
but都係啱啱合格
好彩冇......XDD
跟著行左陣街
買左好多野