|
2009-11-10
|
|
Hey..Hey..Hey..又係我
哈哈...XDD
琴日去左個very悶既日營...哈
又唔可以話very悶既..
玩探監同迷宮..
雖然個犯係假..
但都淆淆地..(係咪好無膽)
所以比左屎忽痕...
不過個犯勁好笑..
迷宮黑蚊蚊..
仲要播D根本唔恐佈既歌..
我吾明某三條友可以哎得勁大聲..
仲要超高音..
所以呢個日營係根本哂錢..
|
|
b1og出生時間:2009-11-10 10:46 PM
|
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 87 | »
|
|