2009-08-30
 
 

今日要番學

7點幾要起身

行行下重要落超大雨

番到去重要聽埋佢地D無聊野

聽到12點幾就走德

跟著就去左飲茶

跟著去左買衫

買完之後就番屋企

 

                           
            
 
                                                                              
 
                                b1og出生時間:2009-08-30 04:14 PM
             [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


susancheung0
暱稱: 柒癲一名;-*
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區