2009-09-15
 
 

今朝掛8號

所以唔洗反學

今日發燒

診所又冇開

所以睇急症

好彩冇豬流感

正係得普通流感

又頭痛、喉嚨痛、傷風

病得好辛苦呀

help me~

 

                           
            
 
                                                                              
 
                                b1og出生時間:2009-09-15 11:16 PM
             [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


susancheung0
暱稱: 柒癲一名;-*
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區