淚.
壽cC..* ge笨蛋日記,, 心...被電畫過了,,
停頓,,,1..2..3
就如此活下去..*
[[烈女不怕死..*原來朋友仔感情再天真,,亦是我永遠也會愛惜的人..*]] 黑/白...只差一道門...
是/否...只是大家的共融..*
愛/恨...在於你的心..
[[記得當天一起唱著告別校園時...*好想知道你的100分會給怎樣的人*]]
今日上視藝先...x2 有d悶悶地,,, 之後係maths,,,
................. 之後英文x4,,, 攰到癡呀~ 之後係普通話,,, then就係去活動堂,,, 交安,,, 悶...... 之後去屯e表演,,,, 開心... 冇失手... 之後ms派左d free卷比我地,,, 呵x2222... 食左d野,,, 仲買左d野,,, 唔洗$$ ga~ ^^. 之後返家~~~ byebye>..<
::我是*笨*...但我有自尊.//.\