淚.  


   壽cC..*  ge笨蛋日記,,

心...被電畫過了,,

   停頓,,,1..2..3

就如此活下去..*

           [[烈女不怕死..*原來朋友仔感情再天真,,亦是我永遠也會愛惜的人..*]]

黑/白...只差一道門...

   是/否...只是大家的共融..*

            愛/恨...在於你的心..

[[記得當天一起唱著告別校園時...*好想知道你的100分會給怎樣的人*]]

     

    

sushifong
暱稱: 壽cC..大笨蛋..==
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
kaka.."
師姐生日...
祁sirrrr
2006-10-01
2006-09-30
文章分類
全部 (191)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
yahoo~
丁丁板板~
我的pchome~
我的小說天地...
我的留言板~板板啊,,,...
男ge xagan 日記板....
祁sir xagan~
板板...no.2
梁楚君日記~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 191
留言總數: 173
今日人氣: 16
累積人氣: 6582
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
今日係...2006 年 9 月 29 日  星期五  ..天氣.. 晴天


e院表演~~~ 開心^^"呵呵~

今日上視藝先...x2
有d悶悶地,,,
之後係maths,,,

.................
之後英文x4,,,
攰到癡呀~
之後係普通話,,,
then就係去活動堂,,,
交安,,,
悶......
之後去屯e表演,,,,
開心...
冇失手...
之後ms派左d  free卷比我地,,,
呵x2222...
食左d野,,,
仲買左d野,,,
唔洗$$  ga~
^^.
之後返家~~~
byebye>..<

::我是**...但我有自尊.//.\

刊登時間︰2006-09-29 09:34 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
        喂x2...睇完留言呀..*知冇..???