| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-08-29  |
分類: bl0g |
尋日同YOYO.桐桐.齎齎去行街.睇戲
10:30去到葵芳
買飛.野食
11:15開場
睇到我係咁爆粗[我好耐都冇爆過啦]
真係悶到訓覺
係最尾果度叫幾好睇
睇到差吾多2點- -
then去左睇3.買3
買左條短"庫啦
好鬼開心=]
今日9點番中樂
眼訓到我嘔
練到10:15邱生黎
點知又發up風
最好笑就係企左幾個中
一個音都冇打過 hehe=]
|
| 落筆's time:2009-08-29 02:12 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 52 | »
|