2008-06-17
終於考完試啦...鬆哂 天日放假..有得出街街...開心開心..
2008-06-01 對唔佳"pong"無同妳一齊帶隊.
午睡一會先..byby
2008-05-26
考試要溫書啦..所以由天日起停玩電腦到考完為止3E...加油
2008-05-24
對唔住...因為我另到妳地音樂考試甘低分.. 下次我會努嫁.....
+2生日快樂...又老左啦妳.. 琴晚同+2,nana,TL,婆群食飯... 我覺得我地好過分,食完飯,仲要霸住人地張台(由8:30到11:00) 返到家12:00...
今日仲要6:15起身去swimming...(攰死) 返家時..見到TL(第一次見佢花甘行妝,美女啊)
.......家有好多白翼,睇......(閱讀全文)