2008-05-21
Yoyo~~ 9:45..依家上緊普通話堂,考緊試..我考完啦(happy) 我旁邊個位RS姐錄左n甘多次....(oh no) 打住甘多先啦...........
12:50..電腦堂中..(青蛙係旁邊)
2008-05-20
青蛙生日快樂 青蛙,妳今日生日我忍妳,天日妳就死..哈哈
岩岩睇左d野,睇完我自己都喊左出黎..(上去睇啦)http://youtube.com/watch?v=BTlyZfne3JM
四川既朋友加油啊..我地會默默為妳打氣.....
2008-05-18
美與羞你是美人還是羞人? 好多人討厭自己個樣! 成日埋怨爸媽"點解生我出黎要係甘既樣?" 例如:點解生得我個鼻甘扁? 點解生得我對眼甘細?等等... 千千萬萬個點解! 但其實自己有無諗過,自己都有'美'既一面? 有人生得靚,因為佢天生麗質......(閱讀全文)