| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 24 日 星期四  |
| J家在我心目中的排名 |
分類: 未分類 |
7月24日
剛剛玩了個測驗是測J家在我心目中的排名..
玩那時..有時真的不知怎麼選呢..
玩了不一會,結果出來了,公佈一下吧..
| 順位 |
名前 |
| 1 |
赤西仁 |
| 2 |
亀梨和也 |
| 3 |
中丸雄一 |
| 3 |
山下智久 |
| 5 |
手越祐也 |
| 6 |
錦戸亮 |
| 7 |
増田貴久 |
| 8 |
山田涼介 |
| 8 |
知念侑李 |
| 10 |
中島裕翔 |
| 11 |
小山慶一郎 |
| 12 |
加藤成亮 |
| 13 |
森本龍太郎 |
| 14 |
八乙女光 |
| 15 |
田口淳之介 |
| 15 |
田中聖 |
| 17 |
上田竜也 |
| 18 |
横山裕 |
| 19 |
木村拓哉 |
| 20 |
二宮和也 |
| 21 |
松本潤 |
| 22 |
堂本光一 |
| 23 |
岡本圭人 |
| 23 |
滝沢秀明 |
| 23 |
今井翼 |
| 23 |
櫻井翔 |
| 23 |
大野智 |
| 23 |
堂本剛 |
| 23 |
長瀬智也 |
| 23 |
松岡昌宏 |
| 23 |
山口達也 |
| 23 |
国分太一 |
| 23 |
城島茂 |
| 23 |
森田剛 |
| 23 |
三宅健 |
| 23 |
岡田准一 |
| 23 |
井ノ原快彦 |
| 23 |
長野博 |
| 23 |
坂本昌行 |
| 23 |
中居正広 |
| 23 |
草なぎ剛 |
| 23 |
香取慎吾 |
| 23 |
稲垣吾郎 |
| 44 |
渋谷すばる |
| 44 |
村上信五 |
| 44 |
丸山隆平 |
| 44 |
安田章大 |
| 44 |
大倉忠義 |
| 44 |
藪宏太 |
| 44 |
有岡大貴 |
| 44 |
伊野尾慧 |
| 44 |
相葉雅紀 |
| 53 |
高木雄也 |
P.S 各位J家飯都去玩玩吧..
http://www.bathkame.com/johnnys.html
玩法:
有4個格子
左右2邊的格子都有J家的名字
看你左右2邊喜歡哪一個ˋ就點哪一個
然後啊
中間有2個格子
上面(引き分け) 代表左右2邊的J家你都不錯喜歡
下面(どうでもいい) 代表左右2邊的J家你都普普通通ˋ沒特別喜歡
一直選選選選選
選出來ˋ沒錯ˋ結果就出來呵
|
| 運動-0-" |
分類: 未分類 |
7月24日
琴日又番番黎呀姨..
唉..今日訓到12:30就起左身..
算早嫁啦..一起身就要煮午餐和我的表妹吃..
之後又回到房裹玩電腦...
一直在投票給赤西..一定要繼續第一哦!
今天看了很多文哦..都很慘的感覺呢..
不過有時看看都有些甜的情節,,嘻^___^"
3:30和表妹到留下游泳,5:00多回到來!!
跟著下午在看{J2},MS重播..
一路看著重播,一路扭着呼拉圈..扭了半小時就停了..
7:30又和我表妹去了練琴,8:15才回來!!
今天超累的,,不想說了....攰 |
2008 年 7 月 22 日 星期二  |
| 場刊 |
分類: 未分類 |
7月22日
今天差不多11:30出了去..
和SHAN一起去寶湖賣書!!
之後看看時間還早,就去了大眾看書..
玩了不少心理測驗呢,,呵呵!!
玩到12:45本來準備去交收的..
但是行到一半才記得要拿J-B0x,又走回頭去拿..
1:15才去九龍塘交收,,,
我們弄得買家西處抓我們呢..麻煩了-3-"
2:00多就回大埔了,去了SHAN的家..
去的時候發生了很幸運的事呢...嘻!
今天SHAN的大堂和細堂都過了來..
超好笑的,傾了很多東西,,SHAN的兩個堂妹真的很有趣呢..
今天真的過得超開心的,,
P.S 明天又要回到呀姨的家中了,,
又不可以和SHAN見了,但是回來
2天和SHAN一起,都超開心的!!
最愛老死了^____^"
不要怪我只顧著賺$哦,我親愛的老死!
出了糧一定請你們吃東西呢..
8月1日----8月3日我會再回來的..
期待和你們聚舊的日子呢,,最愛你們了..
|
2008 年 7 月 21 日 星期一  |
| 意外的MK之旅.. |
分類: 未分類 |
7月21日
原本今天和SHAN去拿場刊的..
但是好像那個賣家,不行,,所以變了明天交收呢..
1:30和魚子去接SHAN,之後再和巧B 4個人一起去MK..
這樣的組合很意外呢!!
好像兩個不相干的組合在一起..
2:00到了MK,我們到新の城和旺角中心逛了會..
再到青春無限去影貼紙相..
說真的!真的沒有和巧B和魚子影過呢!-0-"
一次過影了3部,沒有了奶好像怪怪的=3="
4:00我們就回大埔,和SHAN去了寶湖..
很意外地知道了一個事實,都不是好事呢?!
一看到和SHAN爆笑了出來,SHAN超大聲的說..
之後送SHAN回家,自己都回家了,,
超累的,一回到來又大昏迷!!
P.S 明天真的去拿場刊呢,,好緊張哦!!^^"
|
2008 年 7 月 20 日 星期日  |
| 飽!! |
分類: 未分類 |
7月20日
今日訓到1:00幾先起身..
可能琴日又遲左訓掛,,一起身..
間屋得我一個人,呀姨同表妹出左去..
同琴日個2公婆食野,洗完頭..
係廳到睇Cartoon KAT-TUN con..
開左個喇叭,個電視又高清...
真係唔同D,超震撼囉,,一路睇一路做運動..
扭左半個鍾呼拉圈,攰到我呀!!
4:00呀姨同表妹,仲有個2公婆番左黎..
5:00幾出左去太古個訪行街,,買左超多野食..
買左我呀姨$280幾..-0-"
行到7:00幾去左西灣河到食晚餐,,
個間日本野都唔知咩黎嫁..等左舍半鍾先有位..
攰到我痴肺囉..總知搞左超多野,,
搞到9:00先食到野..唉!都唔知個間咩黎嫁..
個間D壽司超大舊一件係平時我地見0幾3倍..
勁到你呀,一看到0爆咀囉..价要食左超多..
搞到超滯,唔寫個服字比個間野都唔得..
食到10:00先番大埔老家,番到都11:45..
真係攰到我完全P左K-,-"
P.S 聽日去攞埸刊啦,好緊張TIM..
自從放暑假真的沒見我的老死呢..-3-
明到就見到SHAN了,又可以見見她的新L00k.. |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 31 | »
|