MusicPlaylistRingtones

僕らの街で
suzuki1208
暱稱: 企鵝-*]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
默書成功..XD
想唔想短D呀?!
冰皮月餅
柒頭-v-
深海變種
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 81
今日人氣: 2
累積人氣: 1604
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 11 日  星期一   晴天


饅頭的一天.. 分類: 未分類

8月11日

今日訓到12:30比個電話嘈醒左..

之後想再睡,但已經睡不著了..

所以就起玩電腦!!

終於回到家了,就開始down我幾天想的down的東西~

看了Leah Dizon的新PV{Step into my world}

覺得是一首不錯的新歌..今次教密實!!

較清純的感覺..不錯呀...

下午只吃了兩饅頭,不過真的飽了..吃不下去..

之後就一直在聽歌,和跟奶傾電話...

現在家裹有不小人呢,舅父和舅母來了..

看來今晚有不少好菜吃了..有口福..

幾天沒吃到媽媽煮的飯菜呢,好懷念哦!! 

 P.S  明天要出MK了,之後和SHAN,奶和兩個堂妹去SHAN家看..好興奮哦..

Leah Dizon的新PV{Step into my world}

 

 

 



2008 年 8 月 10 日  星期日   晴天


大埔" 分類: 未分類

8月10日

過了幾天都沒有打過日記了..

當然不是我不想打,是上不了Qooza..

這幾天我都發生不少事,,而當晚上要打的時候..

都上不到了,所以都沒有更新到..

上星期四我買了對新鞋,吃完了晚飯..

我就跟了我呀姨回了她的家裹...

之後天天發生的事,我都寫下來,在KAT-TUN的薄裹呢!!

呵呵...我昨天5:00多才睡覺..一直都在看奧運呢..

都看了網球王子,原本以為是說日文的..

誰不知是說國語的,我O了一O,沒有想過是這樣..

不過個主角都仲係一等一0幾靚仔..呵...

12:50到起左身,得我同婆婆係屋企..

呀姨同舅父們出了去逛街,1:00多吃午餐,,,

今天我叫呀,去買報紙,,因為有JIN呢..嘻嘻..

真幸運,真的買到了...{上了天堂}

2:00多去了游泳游到4:00多..上到呀姨家超累的!!-0-

之後又回去了大埔,呀姨叫我不用回去了..

不過$照樣給我,真的好..

P.S 下星期二和兩個老死出MK呢..買NEWS的{NEWS初の東京ドーム公演DVD }"

       其實有很多想說的呢,但是真的太多說不了!!

這幾天的生活照呢!!

超好吃的朱古力,,裹面脆脆的..

奶幫我揀的新鞋呢!

我表妹學游水時,在做熱身xdxd

給奶看的,我哥小時候的樣子...

 

在呀姨家中用著高清電視,看奧運開幕禮,超振撼的..

美味的藍莓芝士蛋糕~~超久沒吃了..

表妹在浸泡泡浴呢,,可惜不能給你們看些什麼!!

 

 

 

 



2008 年 8 月 1 日  星期五   晴天


B0dy Check 分類: 未分類

8月1日

攞完書同媽飛的番屋企!!

今朝一大早,呀奶打黎話搭左13個鍾車..

番到黎嚕..一大早同佢講左陣電話..

差唔多10:00到去左攞書..

今年變左去小食部,熱到爆-0-"

我攞完,呀奶岩岩好黎到..同佢攞緊書個陣..

見到大眼仔番黎,o左MK哂,變左勁多囉..0.0

晏就SHAN同我去B0DY Check,,

我磅重個陣輕左,個姑娘就話:{下輕左?!}

{你再磅多次啦!}我話:{哦,,}

點知又係一樣,佢今次先信..有冇搞錯下..

咁都得,我真係唔似個個重量咩-v-"

驗完眼出黎,見到雞精,等埋佢先走..

之後我同SHAN去左食{豆漿大王},久違的腸粉!!

果然不失水準,好味好味..^^

食完同SHAN行左陣街,又去左影貼紙相..呵~

番到屋企超攰,大覺訓!!



2008 年 7 月 31 日  星期四   晴天


腦殘程度-v- 分類: 未分類

 7月31

岩岩玩左個測腦殘0幾TEST..

結果出黎啦...

我唔係腦殘,,呵呵..仲意為會係TIM,,

點知唔係..呵呵呵!

P.S 想知自己係咪腦殘,,都去玩下呀..

       http://component.agilerails.net/generators/67c8ef5006/results/new

 

 



臭-0-" 分類: 未分類

7月31日

臭臭臭臭臭臭臭!

今日真係超慘, 我今日係番大埔家0幾途中..

{臭}呢個字不斷係我個腦到出現..

因為冇論我搭地鐵,火車..

D男人大汗搭細汗,個個都勁臭囉..

真係難頂到你呀..0H My G0d!!邊d搭車都要帶氧氣罩-,-

唉..好心D男人出咁多汗就噴止汗劑=V=

攞命,,真係好難頂呀!!-____-

5:00到番到大埔屋企啦..呀媽病左-,-

今晚要盡下孝道,,呵呵...

P.S 奶今日番啦..

       晚D打比奶先得,睇下佢係湖北搞左D咩先..呵..