| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 11 日 星期一  |
| 饅頭的一天.. |
分類: 未分類 |
8月11日
今日訓到12:30比個電話嘈醒左..
之後想再睡,但已經睡不著了..
所以就起玩電腦!!
終於回到家了,就開始down我幾天想的down的東西~
看了Leah Dizon的新PV{Step into my world}
覺得是一首不錯的新歌..今次教密實!!
較清純的感覺..不錯呀...
下午只吃了兩饅頭,不過真的飽了..吃不下去..
之後就一直在聽歌,和跟奶傾電話...
現在家裹有不小人呢,舅父和舅母來了..
看來今晚有不少好菜吃了..有口福..
幾天沒吃到媽媽煮的飯菜呢,好懷念哦!!
P.S 明天要出MK了,之後和SHAN,奶和兩個堂妹去SHAN家看..好興奮哦..
Leah Dizon的新PV{Step into my world}
|
2008 年 8 月 10 日 星期日  |
| 大埔" |
分類: 未分類 |
8月10日
過了幾天都沒有打過日記了..
當然不是我不想打,是上不了Qooza..
這幾天我都發生不少事,,而當晚上要打的時候..
都上不到了,所以都沒有更新到..
上星期四我買了對新鞋,吃完了晚飯..
我就跟了我呀姨回了她的家裹...
之後天天發生的事,我都寫下來,在KAT-TUN的薄裹呢!!
呵呵...我昨天5:00多才睡覺..一直都在看奧運呢..
都看了網球王子,原本以為是說日文的..
誰不知是說國語的,我O了一O,沒有想過是這樣..
不過個主角都仲係一等一0幾靚仔..呵...
12:50到起左身,得我同婆婆係屋企..
呀姨同舅父們出了去逛街,1:00多吃午餐,,,
今天我叫呀,去買報紙,,因為有JIN呢..嘻嘻..
真幸運,真的買到了...{上了天堂}
2:00多去了游泳游到4:00多..上到呀姨家超累的!!-0-
之後又回去了大埔,呀姨叫我不用回去了..
不過$照樣給我,真的好..
P.S 下星期二和兩個老死出MK呢..買NEWS的{NEWS初の東京ドーム公演DVD }"
其實有很多想說的呢,但是真的太多說不了!!
這幾天的生活照呢!!
超好吃的朱古力,,裹面脆脆的..

奶幫我揀的新鞋呢!

我表妹學游水時,在做熱身xdxd

給奶看的,我哥小時候的樣子...

在呀姨家中用著高清電視,看奧運開幕禮,超振撼的..

美味的藍莓芝士蛋糕~~超久沒吃了..
表妹在浸泡泡浴呢,,可惜不能給你們看些什麼!!

|
2008 年 8 月 1 日 星期五  |
| B0dy Check |
分類: 未分類 |
8月1日
攞完書同媽飛的番屋企!!
今朝一大早,呀奶打黎話搭左13個鍾車..
番到黎嚕..一大早同佢講左陣電話..
差唔多10:00到去左攞書..
今年變左去小食部,熱到爆-0-"
我攞完,呀奶岩岩好黎到..同佢攞緊書個陣..
見到大眼仔番黎,o左MK哂,變左勁多囉..0.0
晏就SHAN同我去B0DY Check,,
我磅重個陣輕左,個姑娘就話:{下輕左?!}
{你再磅多次啦!}我話:{哦,,}
點知又係一樣,佢今次先信..有冇搞錯下..
咁都得,我真係唔似個個重量咩-v-"
驗完眼出黎,見到雞精,等埋佢先走..
之後我同SHAN去左食{豆漿大王},久違的腸粉!!
果然不失水準,好味好味..^^
食完同SHAN行左陣街,又去左影貼紙相..呵~
番到屋企超攰,大覺訓!! |
2008 年 7 月 31 日 星期四  |
| 臭-0-" |
分類: 未分類 |
7月31日
臭臭臭臭臭臭臭!
今日真係超慘, 我今日係番大埔家0幾途中..
{臭}呢個字不斷係我個腦到出現..
因為冇論我搭地鐵,火車..
D男人大汗搭細汗,個個都勁臭囉..
真係難頂到你呀..0H My G0d!!邊d搭車都要帶氧氣罩-,-
唉..好心D男人出咁多汗就噴止汗劑=V=
攞命,,真係好難頂呀!!-____-
5:00到番到大埔屋企啦..呀媽病左-,-
今晚要盡下孝道,,呵呵...
P.S 奶今日番啦..
晚D打比奶先得,睇下佢係湖北搞左D咩先..呵.. |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 31 | »
|