| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 22 日 星期五  |
| 同一屋簷下{With奶} |
分類: 未分類 |
8月22日
琴晚呀奶黎左我到訓{係咪好suppries呢}
點解?!更係唔講你地知啦..
琴日一去到我屋企,我呀媽就問..
媽:{練奶,你餓唔餓呀?!要唔要食D野..}
奶:{唔駛啦姨姨,我唔餓呀?!}
媽:{要唔要飲湯呀?}
奶:{唔駛啦...}我呀媽超關心奶XDXD
我即刻叫我呀哥粒番件杉,我呀哥又搞GAG..她係到笑..
之後我比左套杉呀奶換,我呀哥又係到話..
哥:{你D褲岩唔岩佢呀..等一陣著著下Luck落黎就唔好啦..}
係到寸我肥,頂..超不滿囉..唉..
我:{邊有可能呀,你食屎啦}
突然呀奶換完出黎,同我講-0-
奶:{條褲真係好鬆呀xdxd,係到笑..}
一聽到,我呀哥同我呀媽係到笑xdxd..
之後我呀媽攞佢自己著個D比奶著,先岩岩好-V-
我沖完涼出到黎呀奶係床到聽緊歌..
我又爬左上去一齊聽,我呀哥係到狂搞GAG囉..
我就係咁警告我呀哥:唔好溝呀奶,係咁係到講..
我呀媽又勁關心呀奶,我呀媽講親呀奶都覺我呀媽超GAG..
可以話我呀媽同我呀哥講咩奶都會大笑一大餐..
12:00得我,奶同我呀哥未訓..我呀媽就訓左啦..因為聽日要番工
我同呀奶就係到傾計,跟住先知原來奶仲未食野..
就攞左D野比佢食同飲..到左12:45就問我呀哥攞電腦玩..
點知玩左一陣都冇,我呀哥話3個人鋤Dee...
咁咪鋤Dee囉....原本輸比我呀哥47蚊..
點知我我臨尾一鋪炒佢10隻,變$37..
雖然都係輸,不過好左好多啦都,唔駛比咁多xdxd
我呀哥係咁讓呀奶,我就一直講:你唔好諗住溝呀奶..
我呀哥係咁叫我做妹妹超嘔心,平時一係叫我全名,頂多叫呀妹}
呀奶黎左就360度變哂..又勁搞GAG喎!
呀奶一聽到佢D GAG就係咁係到笑..我就理都唔理下佢..
我就一路鋤Dee一路NewS個 C0n..真係..-_-
我呀哥係咁話增田係傻仔..我就係咁話佢..
嘈左勁奈..增田勁可愛囉..頂..仲要一見到增田就話一次傻仔..
呀奶一聽到我呀哥話增田傻仔又係咁係到笑..xdxd
3:00我地就鋤,因為我呀媽冇啦啦醒左去廁所..
話左我地2句,又訓.一訓我就同呀奶同佢細佬傾msn..
4:00到我地先上床訓奶就同我孖鋪,
我呀媽係咁鬧我呀哥..呀奶就係到勁笑..
我就做手勢叫呀奶唔好笑出聲,佢就捂住個口係到勁笑..
點知我呀哥冇啦啦兩隻手拍左落我個頭..
我完全唔想理我呀哥,呀奶見到又係咁係到笑..
點知過左陣我呀哥又黎搞我個頭,我就扮訓左..
我呀哥平時我訓個陣搞都唔搞下我,都話360度轉變嫁啦..
呀奶又係到笑,總知我呀哥做咩呀奶都勁笑..超比面..xdxd
我地3個人真係好似3兄妹咁,h0 h0 h0!!
到左今日奶佢11:00就醒左,係到玩電腦,,
但係我太眼訓啦,就訓多陣11:55先起身..
一起身就煮野食,同呀奶係到食拉麵,食完我地就係到玩電腦..
一路係到同練傑係到傾MSN,,練傑真係超好笑..
又勁得意,好鬼死鍾意佢細細佬
奶:{而家9號風球呀}
練傑:{邊有9號風球嫁?!}
奶同我係咁笑:{唔信你開電視睇下..}
過左陣,練傑:{係喎..而家9號風球xdxdxd}
2:00幾呀媽番左黎..之後她去左洗頭..
洗完差唔多3:00先同佢去留下等的士番去..
聽呀奶講話黎我屋企好開心,我都好滿足呀..
送完奶搭的士就番屋企又玩電腦,呵呵..
上左和風睇睇下野見到KAT-TUN6個人的圖..勁得意..
Kame

Jin

田口

K0ki

上田

Maru

最近超愛聽-TegoMass - Kiss ~ Kaerimichi no Love Song
超好聽..個陣我覺得手越個頭個色仲靚過而家..超鍾意手越個頭個色..最高!
TegoMass - Kiss ~ Kaerimichi no Love Song
|
2008 年 8 月 21 日 星期四  |
| 小學BBQ |
分類: 未分類 |
8月21日
今日9:00起左身,搞好哂D野..
10:30出左去,行下買野..
講真真係好奈冇見小學D人啦!!
行下行下P00h佢買左好多野..
佢真係勁,一日用差唔多1000蚊..
o哂..4:00去大尾篤..搞左超奈先燒..
食左D野,係到玩,頂個淘治成呀..
係到狂講淫野,係咪路呀,個個人都冇咩點變..
呀孫就剪左個新L00k,8:00幾燒完..
陳智傑佢話講鬼故,點知冇人識講,,唉..
個個都坐左係到,之後同P00h走左..
去左士多買左支冰冰,一路食一路睇排球..
睇左一陣就出去搭車番大埔..
搭到番大埔墟見到d藍帽子,係車到同佢地Hi..
超搞笑囉..隊藍帽子係到勁望我地兩個.
又指住我地係到笑..真係勁望..
之後我地勁驚落車撞到佢地..XDXD
哈..呀奶係我到訓,係咪好羨慕呢..呵 |
| ....... |
分類: 未分類 |
8月20日
而家已經零辰3:46分啦..
仲同呀奶講緊話,係呢個暑假到..
差唔多都同呀奶講電話講到4:00幾5:00..
係咪好唔正常呢,我都覺..
但係真係一D都唔覺得眼訓..冇計啦-V-
我發覺我好鍾意聽人係電話到食餅0幾聲..
因為岩岩呀奶係到食餅,
我叫佢對住個聽筒黎食,係咪好搞笑呢..
講真今日冇咩野做到..
訓到1:00幾起身,發現呀媽唔駛番工..
佢今朝出去買左好多野番黎,超多忌亷牛奶,好味..
下就原本諗全同奶出去..
點知比佢呀媽兇左兇,就冇出啦..
5:00去左補習,發覺魚子紮起左個頭靚左..
今日好努力咁學英文,呵呵呵~{因為JIN同P呀嗎..-V-}
好啦唔講啦,要同奶講電話..
P.S 聽日要同一大班小學同學去BBQ..D興奮0幾Feeling都冇-0-
|
2008 年 8 月 19 日 星期二  |
| S0ny walkman " |
分類: 未分類 |
8月19日
今日9:30打比奶佢,叫醒佢..
難得地佢聽左我電話..呵~
之後我就坐左係到玩電腦..
到左10:00幾,奶仲未黎..-v-
就打比佢啦!點知佢話著緊杉,一定又瀨床啦!
打完比佢就訓左陣,因為琴日又冇咩點訓..
11:00幾,奶終於黎左啦..
點知我地睇睇下我呀哥D野,聽到有人開門!
嚇死我地,一聽到開門!就知係我呀哥..
我呀哥一黎到見到呀奶,冇咩點..
之後我煮野食比奶食..點知我呀哥係咁搞GAG..
好難得地呀奶係到爆笑..{其實我地做3兄妹都幾好呀..}
我呀哥性情大變,可能呀奶係到..
又難得地我呀哥係咁叫我做呀妹{平時叫我全名-v-}
我呀哥亦到比呀奶見到上半身..{細Lin Lin xd}
1:00得地先出去,係大中到冇目的咁周圍行..
周圍係到睇野,之後去左扭蛋舖到扭蛋..
呵呵同呀奶去扭Booda系列,超搞笑..
我就扭到Booda PHoo,超得意..
可惜我0幾目標係Booda mini-v-"
3:00幾她同我去沙田,搵我呀媽同四姨..
呵..終於買左S0ny walkman 個隻MP3..
超開心..不過我要紅色0幾都冇貨..
如果唔係真係想要紅色,因為{赤}西仁呀嗎..
一買完就番左黎大埔,同呀奶上左我公公屋企..
因為我公公個鐵閘開唔到,搞到我公公出唔到黎..
我呀媽同四姨就叫我去整下!!
上到去就係到整兩三下K0左{我真係勁,我公公都咁講嫁}
之後我公公諗住叫呀奶今晚留係到食飯..
我公公真係勁好客XDXD,不過都係冇留到..
同奶去足球場,超不滿..又比蚊咬/又比人叫朱古力-0-
番新達坐左係m記到,He左陣..
賂呀奶係到等佢呀媽放工,行去巴士站個陣..
係運動家到又見到上次個靚仔..xdxd
開心死呀奶,係到係咁笑,,呵呵呵呵~
|
2008 年 8 月 18 日 星期一  |
| B B 杉" |
分類: 未分類 |
8月18日
今日11:30到呀SHAN返到黎打比我..
問我去唔去佢屋企,咁我咪話去囉..
見冇咩野做,又要攞番本J-B0X比佢..
1:00幾到去到,一去到就比SHAN佢抄工課..
一路抄,一路係到傾左唔少野..
4:00我同SHAN去左大中個邊..
搵黃蟲還番$比佢,再同SHAN行..
同SHAN佢去左{莎莎}買JIN隻香水CK-ETERNITY..
我,SHAN,奶都有嚕,果然係JIN飯..
之後去左同SHAN睇BB杉,買左2件比佢個B..
唔錯!!幾得意..呵呵..需然我地2個都好鍾意BB..
但係就一D都唔想生..我諗好多人都係咁嫁啦..
之後行到5:00幾,等車番屋企..
今次SHAN同我等左5分鍾車,好難得嫁-0-"
番到黎6:20..係到睇Real Face con"
睇到6:50落左去補習,唉..又要開始補習啦-v-"
今日講個D熱能,都算明0幾..
F.3要繼續努力,一定要向英文進發..呵呵呵..
P.S 今晚要早D訓先得,,好攰呀!琴日都唔夠訓-V- |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 31 | »
|