| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 2 日 星期二  |
| 我的靚Kame,,番黎啦! |
分類: 未分類 |
9月2日
今日係係3A既第2日!!好似已經有D慣左嚕!!
7:20同魚子佢行左去富善m記..
因為佢要抄Maths暑作,咁我咪坐係到比佢抄囉..
之後見到EN同埋P00h佢地兩個,,
我問呀EN我個頭係咪好鬼怪,佢就係到笑..
之後S0Man佢又黎左,我又問佢係咪好怪,佢又話好怪..
8:05見魚子抄完就同佢番學校!!
彼到去冇幾奈,個個都番哂黎..我個個都問,我個頭係咪好怪..
個個都話係,呀奶最搞笑..一見到我就笑得勁大聲xdxd
之後堛番到班房我又問雕兄..得佢一個話唔怪-v-
今日上堂覺得好玩好多,又有勁多GAG xdxd
真係超好笑,覺得佢今年做我地班主任都幾好呀...
嚴就嚴D,不過佢好明白我地..又比最好既野我地用!!
有D咩休息時間,又比我地早D放喎!有D愛上呢個班主任Tim~
小息原本泉姐要我地未作Eng篇文留多陣..
S0原本奶佢地落左黎搵我地,我地就叫佢地走先..
過左陣泉姐比我地走,我就同娟佢上左去3B搵佢地玩..
超好笑XDXD,,仲要見到好奈冇見既基哥..
巧B勁好笑咁講:[嘩你病入膏荒呀,面青口唇白!!]
即刻噗一聲笑左出黎,真係勁GAG!就咁玩左個小息啦!
之後又係泉姐上堂,佢驚我地冇野做仲攞左幾本雜誌上黎..
比我地可以攞黎睇,我地又可以做自己野!!
11:25到我地要去禮堂到聽校規個D野,,悶到爆-3-
仲要得我地個班跟班號坐,搞到萬白從中一點藍XDXD
一路聽佢廢UP,一路同羅成輝佢係到講笑~~
仲要遲左放,放左學同K0by,娟佢地去左奶H0me!
娟幫我搞搞個7頭,真係多謝哂啦,果然係我愛既呀媽
之後我地係到傾計傾到4:30番家!!{奶多謝哂你送我番屋企啦..}
6:45就去補習,今日教Phy同埋Bi0..真係好鬼死深..
夜晚同奶,SHAN佢地3Line左陣..就睇家好月圓嚕!
P.S SHAN SD左幅Kame最近既圖比我睇..
Kame終於轉左個我好不滿佢既頭啦!!
果然一轉左個頭靚仔番勁多,點解C0n個
陣Kame要用個個頭呢,好鬼唔鋸伽嗎-v-
不過我個靚仔Kame又番黎啦,咁就算啦..xdxd
我等了很久啦,終於回來了的靚仔咩

|
2008 年 8 月 30 日 星期六  |
| 不用擔心了 |
分類: 未分類 |
8月30日
昨天下午見沒有特別事,就沒有再打日記了..
但是和雞精她MSN,我問她有沒有不捨得我..
她很快的說沒有XDXD,但是我竟在笑XDXD
因為這樣覺得很像雞精的風格呢,說真的我就很不捨得你了!!
呵..現在去想,,分班的事就不要再想了吧!!
因為多不想都好都分了,煩惱又不能改變些什麼..
更何況都發泄出來了,心情也平復了-3-
只是還有點不捨我的朋友們和2位老死..
好了,,現在就不再想了..讀好F.3吧!!
我就打死都不相信,在中學還有3年,不能再同一班..
雖然上課沒有了你們,但是我們不會忘記對方吧?!
補完了習,和SHAN在電話說了很多事呢..{可以說是認真的談著}
好了,說回昨天晚上的事吧!!真的很好笑..
我昨天奶,,P00h她們玩了Cam..太好笑了XDXD
P00h和她玩了一會她要吃飯了,但和她做了很多搞笑的動作
之後差不多一整晚都在和奶玩Cam,,超好笑..
又讓奶她見了我的媽和哥,我又見了她的兩個細佬..
我和奶又不停地搞笑著..還影了很多珍貴的照片呢xdxd
{不過由於奶不讓我貼上來就不貼了,不然我就會P.K的-V-}
和奶玩Cam真的超好笑的,,又讓她看到我哥嘔心的一面..
不好意思了,我媽還不停說奶3姊弟都很漂亮!!
奶又說我媽子很上鏡呢,,又不停地和我媽Say H!..還真像一家人呢!
晚上和奶傾電話,雖然是一些無聊的話題,都傾2小時呢..
因為她今天9:00要紅十字會,所以就不聊太夜了!!
等今天晚上,看有沒有有趣的事再打日記吧..
我想一定有呢..因為XDXDXD{奸笑中..}
今天晚上我會再打的..等我哦...嘻嘻嘻!!
P.S 這幾天有很多人安慰著我,其實心情好了很多..
令大家擔心了!不好意思呢-V- |
2008 年 8 月 29 日 星期五  |
| 分班.. |
分類: 未分類 |
8月29日
琴日分左班嚕..都去唔番3B!!
煩左好奈,火左好奈,喊左好奈..
咁當然一知到去左3A就打比D FD講啦..
去唔番3B真係唔想番學,重想轉學TIM~
琴日同好多人傾過電話..講真呀..
真係得幾個人先知我心情,其他個D都話唔好咁啦..-3-
又唔係佢地..佢地鬼明咩!一味就話唔好咁啦..
唉..開始覺得有D虛假!就咩人都唔想講野..
因為冇論同邊個伸都好啦..個個都係咁講..-V-
之後覺得好攰就訓左餐覺,訓完舒服左好多..
而且心情開始冇咁火..好平靜咁咩都唔想諗..
係到做功課!!做到2:00幾..終於搞掂左個閱讀報告-,-
一做完諗住訓覺,呀奶打比我..
同佢係到傾電話,我地兩個人傾到差唔多5:30..
原本諗住傾到眼訓,點知我呀哥係到話我..
要我比屋企電話佢講,話手提爆哂分鐘喎..
如果唔係真係可能同奶佢傾通宵,同奶佢講左好多野..
佢唔似其他人淨係識講,唔好咁啦..
因為奶佢知我驚D咩,我都知佢要煩D咩..
我地就係咁講,之後奶同我講話:{如果我地一覺得友情淡左就約出黎}
我就話:{55..好呀!!}都係呀奶明白我...
真係好鬼死憎D虛假0幾,我身邊都有幾個啦..-V-唉..
不過算啦..有呀奶講呢句放心左好多,亦都冇咁擔心..
因為我信呀奶呀嗎!佢解開左我好多心結...{多謝哂啦!}
雖然唔同班,我亦都唔知我地D友情係咪真係唔會變質!!
不過仲係可以一齊玩,一齊食下飯!約定你地嫁啦..
唔好掉低我一個呀,如果唔係唔放過你地嫁XDXD
|
2008 年 8 月 27 日 星期三  |
| Mr.children HANABI (PV 45秒ver.) |
分類: 未分類 |
8月27日
係咪好煩呢,又黎打過日記啦..
仲要冇幾奈前打完一篇..-3-{唔好意思下!!}
呵呵呵~岩岩睇到Mr.children首HANABI{C0de Blue主題曲}出左PV..
睇哂完整0幾PV啦..Mr.children唱歌真係超好聽..
其實幾日前就D0w左HANABI 0幾全首!!
因為我太鍾意呢首歌啦!!超好聽..等Mr.children佢出呢隻碟..
等到我頸都長埋,次次睇C0de Blue都會諗..
幾時先有得D0w嫁,前幾日一見到有完整版就超興奮..
真係等左超奈..一見到就D0w左落黎啦..xdxd
諗住去Y0utube到搵Mr.children HANABI個PV{完整版}..
UP L0ad出黎比你地睇下,點知Y0utube得45秒版..
咁冇計啦UP L0ad住先啦-v-..Y0utube一有完整再UP上黎0.0
雖然個PV幾普通下..不過真係好鍾意首歌Mr.children唱歌..
真係唔錯,可惜Y0utube到冇{完整版}=v=
真係好想比你地聽哂首歌...同睇個PV 0.0
Mr.children-HANABI(PV 45秒ver.)
|
| 6A的聚會 |
分類: 未分類 |
8月27日
冇諗過咁快就27號啦..唉..
就黎過完個暑假,仲要幾一樣做哂-v-
明明7月中覺得過得超慢...
而家又冇啦啦過得勁快!!點解會咁嫁-0-"
今日7:30就起左身,搞掂好哂D野..
約左班小學同學去玩10:00係火車站等..
去左西九龍個到食壽司自助餐,,超平..
一個人都係$47到,,仲要任食XDXD,,發生左超多好笑野..
見番班小學同學真係好,,個個都係冇變..
好鍾意呢一種感覺啦!真係咩都講一餐..嘻嘻..
1:30到我地原本要去又一城個邊溜冰..
點知搞搞下去左西九龍上邊個到溜XDXD
超平$55,你幾點走都得..真係超好玩..
初頭一D都唔識溜冰,仲要仆左六野..
{我個屎忽痛到呀媽都唔認得,仲要比個細個我0幾細路笑..}
識左個妹妹仔,超靚女佢同我地玩左成日..
佢係到教我溜冰,成日拖住我隻手..
之後就開始識溜,,呵呵!!{都唔算快0幾..中等咁啦..}
哈!超開心學左一日就識得溜冰,仲要真係有文有路嫁..
原本今日5:00要補習,點知唔想走3:00打比魚子..
叫佢同補習老師講話我聽日先補番XDXD
{為左玩就放棄左補習,我呢D人仲話要努力TIM~-V-"}
5:00我地先走,個女仔就同我講好唔捨得我..
呵呵..識左一日感情就咁深厚啦!話時話我都有D唔捨得佢-0-"
之後上左去影貼紙上..搞左超奈..7:00幾到先走..
夜晚去左太和到食晚餐9:30到食完同苗一齊番廣福!!
差唔多10:00到先番到屋企,一番到黎超攰就訓左啦..
訓到岩岩先訓醒,一訓完舒服哂!今日玩左12個鍾到..
正常0幾人都會爆攰啦,好似我咁..不過真係好好玩..
P.S SHA,奶下次我地又一班人去溜..真係好好玩嫁!哈.. |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 31 | »
|