RaIn Diary*
珍惜這段友誼~
sweerainwing
暱稱: RaIn
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
*難忘,,,嚇破膽~
最怕寂寞*
悶悶的一天
Boring....
惡夢+怪事
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ar A
ar yan
auying
Colleen
evolution
hoi hei
KoKter
peonylau
shan
winds
wongwong
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天


Xanga* 分類: 未分類

1* 今日係幾號: 7-8-2006
2*
有心理準備做呢100條未: ,,,準備好喇
~
3*
最鍾意聽咩歌:慢歌
....
4*
你有無潔癖:有
…..
5*
鍾意ICQMSN多:
MSN
6*
8個字形容你自己依家既心情:悶悶悶悶悶悶悶悶
*
7*
最後一次睇咩戲:魔法保娒麥菲
…..ya
8*
住係邊區:九龍區

9*
最想得到咩:一直想問某個人某d(不過而家無Lu)
10*
曾經愛過最衰既人:無
…….
11*
有無後悔愛過佢:
………
12*
有無想過幾時結婚:邊有咁快,,,ge

13*
你覺得最可怕既係咩:見到一d唔想見ge
14*
識得最耐既朋友係邊個呢:KiKi,,,Peony
15*
如有識左幾耐:3

16*
日記網址係咩:http://blog.qooza.hk/sweerainwing
17*
最討厭的人或物:屈我ge

18*
屋企電腦係唔係廢既:屋企部電腦仲中緊病毒….
19*
最想多謝邊個:……唔係好明

20*
近排有咩令你有好大壓力:正期待810結果
21*
有無得罪過人:有d好令人討厭ge人囉!!!!
22*
如果有得罪左邊個:唔識嫁喎
….
23*
用咩牌子既筆做功課:無印良品

24*
做呢100條煩唔煩惱呀:麻麻….
25*
第一次拍拖係幾時:
……….
26*
記咩最叻:記去邊到
….
27*
有無講過粗口:有….激動時(已經比以前少
)
28*
最討厭咩天氣:颱風

29*
最鍾意國家:台灣,,,日本
30*
鍾意男定女:男
31*
支唔支持同性戀:反對
32*
最討厭的數字:14
33*
喜歡邊一類型既男性或女性:

34*
有咩秘密唔同人講:無…..
36*
數出你最愛既朋友:Peony,,,KiKi,,,,,,Mango,,,旺旺,,,,,,芷瑩,,,Esther,,,仲有倩瑩(可愛
)…….
38*
係唔係乖學生:係
….
39*
依家幾歲:
15
40*
數口叻唔叻:
???
41*
去開邊間超級市場:百佳

42*
你覺得你係咩人:內向及眼淺
43*
口頭禪係咩:下,,,,,,,,,…..
44*
怕唔怕黑:怕

45*
上網多數做咩:寫日記,,,
E-maiL,,,MsN
46* ICQ no.
係咩:
346053881
47*
會唔會日日都打日記:唔會,,,間中

48*
幾度先會開冷氣:無話幾時開,,,熱咪開(多數訓教同食晚飯先開)
49*
偶像係邊個:W-inds,,Stephy,,吳卓

50*
做左一半啦開唔開心:oK….
51*
最喜歡哪一套動畫:星球流浪記
…hahaa
52*
細細個個時得唔得意:KeKe…個個細個都得意嫁啦(尤其3
)
53*
D咩古怪既習慣:講野唔慣望人
…..
54*
覺得自己尚算正常嗎:正常

55*
做過最LOR既事:出錯升降機
…..
56*
讀近咩班:而家就暫未知….8
10
57*
有咩事係你依家既人生轉淚點:派第二間學校

58* ICQ HANG
左你會點:關左再開過
59*
有無呃過最愛既朋友:無….
60*
最鍾意香港邊一到:海景

61*
最鍾意講既單字:下
62*
最討厭咩戀情:拖拖拉拉
……
63*
鍾意睇邊一類型既戲:感動,,,鬼片

64*
鍾意韓國定日本多D:日本…..
65*
點解鍾意呢個國家:有特色同好奇

66*
最怕既動物:貴婦犬
67*
依家有咩目標:希望有學校收……
68*
最想學習哪一種語言:英語
….
69*
你覺得邊一個作家既書最好睇:呂宇俊

70*
如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情你會選哪樣:放棄愛情

 

71* 有無打ICQ N/A MESSAGE:無
72*
見到咩人會即刻OFFLINE:無….除非唔得閒咪
off
73*
電視劇值唔值得追:值得
….
74*
會唔會幫呀媽做家務:有嫁

75*
你係屬於被動定主動既人:被動
76*
形容你最討厭既人個樣:唔識形容

 


77*
上網最唔好既地方係咩:要連線
78*
有無用BIT TORRENT(BT):無…..
79*
有無想過要整容:傻傻的….點會用自己塊面俾人整

80*
覺得自己最令既地方:……..
81*
有無界過手:無
…..
82*
最想養既動物:史納莎,,美國短毛貓

83*
覺得自己衰唔衰:有時…(脾氣)
84*
有無兄弟姊妹:有細佬

85*
係唔係淆底怪:……..
86*
最唔相信邊個:細佬

87*
如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:立刻閃開
88*
見過最核突既事:想像中好似無
….
89*
屋企有無種花:有…(媽咪種
)
90*
返學會唔會著冷衫:會

91*
有無鍾意人:以前有而家無

92*
最鍾意咩顏色:紫色,,,白色
93*
JAYEDISON靚仔DJay….
94*
知唔知道神係咩:大槪都知掛
….
95*
上咩堂先會訓覺:Maths,,,Sci(唔俾訓
)
96*
覺得你自己係屋企有無自由:以前好嚴….而家好好多
Lu
97*
如果你有三個願望你想做咩:快d810結果,,Forever Friend,,等待Macau之旅

98*
最鍾意既運動係咩:游水
99*
塔咩車返學:巴士/小巴+MTR
100*
眼唔眼訓:唔眼訓…100%精神

 

 

 

 

 

 

 





訪客留言 (返回 sweerainwing 的日誌)


Kwy簡 於 2006-08-07 04:06 PM 發表:
呵呵~~  我 like 36呀~  = =+
8月10日要影相...嘿嘿...我好開心...= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦...=.=
記住ar...最後的大合照!!!ya”
 
Posted at 2006-08-07 04:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]