| «‹ September 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 19 日 星期六  |
| 惡夢+怪事 |
分類: 未分類 |
|
(1):昨晚,,,
訓教發左個恐怖的惡夢…..
弄到我不敢養小動物…..
見到細佬拎住好似鼠類的動物…..
細佬將牠活生生解剖…..
令牠一直慘叫…..
係親眼見的~
我想叫佢停止….但沒有辨法!!!
後來,,,
就立刻起左身….
原來係發惡夢…..嚇死我喇!!!
可能近排掛住想養倉鼠~
(2):今晚,,,
去左姨媽那邊食晚飯…..
媽咪拎左部電話出黎…...
睇,,細佬喺屋企食西瓜個樣……
不過….有一個疑問…….
我一直都坐喺梳化睇15/16….
點解???個影片有個影閃過~
好恐怖…
係咪婆婆行過咋!!!
|
|
|
|
|
|
Kwy簡 於 2006-08-20 11:21 AM 發表:
嘿嘿~ ^^
解剖呀.... = =+
冇事嘅~ ^^
我以前都見過鬼影哦~ = =+
我昨晚不停地諗漫畫(自創),
如果正好左就比你地睇啦~ = =+
|
網主回覆
|
KeKe~
好彩琴晚無發惡夢,,,
好ar~下次記得俾我地睇!!!
|
|
| Posted at 2006-08-20 03:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
勇 於 2006-08-19 11:32 PM 發表:
|
網主回覆
|
haha,,,
唔知ar....
注定左掛....
希望今晚唔會啦!!!
Thx~ |
|
| Posted at 2006-08-19 11:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
haha,,,
唔知ar.....
可能注定左....
希望今晚唔會啦.....
Thx!!! |
|
| Posted at 2006-08-19 11:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
| |
|
haha,,,
唔知ar.....
可能注定左....
希望今晚唔會啦.....
Thx!!! | | |
|
| Posted at 2006-08-19 11:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|