RaIn Diary*
珍惜這段友誼~
sweerainwing
暱稱: RaIn
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
*難忘,,,嚇破膽~
最怕寂寞*
悶悶的一天
Boring....
惡夢+怪事
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ar A
ar yan
auying
Colleen
evolution
hoi hei
KoKter
peonylau
shan
winds
wongwong
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 16 日  星期三   晴天


諗番起..... 分類: 未分類

12,,,13去左Macau之旅,,,,

 

哈哈計埋自己好似有20個人去…..

 

好開心呀!!!

 

B好可愛講野特別好笑

 

唔知點解,,,

 

今次成個過程好順利…..yaya…..

 

買手信先….

 

今日送左比Mango,,,Peony….

 

下次補番俾你地啦(,,,KiKi)….

 

諗住比個驚喜Mango…..

 

點知穿左煲!?

 

Yeah!!!可以再次同你地一齊番學……

 

同你地好有緣…Mango…Peony….

 

今朝約左Peony,,Mango,,喺寶琳MTR

 

遲到tim,,,,唔好意思呀!!!

 

番去考升F.4分班試……

 

在緊急關頭時……

 

電話突然響…….

 

後來呀Sir企我旁邊…..好尷尬…..

 

點知又響多次……

 

算啦算啦!!!

 

之後11點有講座聽……

 

坐喺禮堂由頭笑到尾….

 

好搞笑…..恩的媽媽~

 

放左後同簡,,,KiKi去左MK UA….

 

睇死亡筆記…..

 

有幕好可怕……

 

彈左一跳……

 

見到簡隔離個男人鼻鼾聲好大….

 

笑死我地!!!!

 

睇完戲….夜了!!!

 

 
 
 





訪客留言 (返回 sweerainwing 的日誌)


kwy簡 於 2006-08-17 11:33 AM 發表:
嘿嘿嘿嘿~~  打電話的就係我喇!!!  對唔住...  = =
昨日真係好好笑...特別係升降機內...
嗰d米田共(C)最好笑!!!
 
下次要睇埋佢呀~~~(不是看C) = =
10月4日我又會去信和喇~~
因為 GARNET CROW 出大碟呀!! 有成9首新歌.... ^+++^
我死都會去買嫁~~ = =++
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

KeKe....唔緊要...
係a,,,我驚入左出唔番黎.....
唔唔,,,,好搞笑,,,,
我要睇埋下集....
哦.....又買???
 
Posted at 2006-08-17 01:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]