| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 16 日 星期三  |
| 諗番起..... |
分類: 未分類 |
|
12,,,13去左Macau之旅,,,,
哈哈…計埋自己好似有20個人去…..
好開心呀!!!
小B好可愛…講野特別好笑
唔知點解,,,
今次成個過程好順利…..yaya…..
買手信先….
今日送左比Mango,,,Peony….
下次補番俾你地啦(簡,,,KiKi)….
諗住比個驚喜Mango…..
點知穿左煲!?
Yeah!!!可以再次同你地一齊番學……
同你地好有緣…Mango…Peony….
今朝約左Peony,,Mango,,恩…喺寶琳MTR等…
遲到tim,,,,唔好意思呀!!!
番去考升F.4分班試……
在緊急關頭時……
電話突然響…….
後來呀Sir企我旁邊…..好尷尬…..
點知又響多次……
算啦…算啦!!!
之後11點有講座聽……
坐喺禮堂由頭笑到尾….
好搞笑…..恩的媽媽~
放左後…同簡,,,KiKi去左MK UA….
睇死亡筆記…..
有幕好可怕……
彈左一跳……
見到簡隔離個男人鼻鼾聲好大….
笑死我地!!!!
睇完戲….夜了!!!
|
|
|
|
|
|
kwy簡 於 2006-08-17 11:33 AM 發表:
嘿嘿嘿嘿~~ 打電話的就係我喇!!! 對唔住... = =
昨日真係好好笑...特別係升降機內...
嗰d米田共(C)最好笑!!!
下次要睇埋佢呀~~~(不是看C) = =
10月4日我又會去信和喇~~
因為 GARNET CROW 出大碟呀!! 有成9首新歌.... ^+++^
我死都會去買嫁~~ = =++
|
網主回覆
|
KeKe....唔緊要...
係a,,,我驚入左出唔番黎.....
唔唔,,,,好搞笑,,,,
我要睇埋下集....
哦.....又買??? |
|
| Posted at 2006-08-17 01:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|