今日終於睇左D.GRAY-MAN喇 ,,, 太好喇**琴日忍得勁辛苦牙 ... 點知 ,,,拉比刀系未出場 .... 好耐未聽過小鈴把聲NA.. 我想知佢配拉比果陣系咪會好似配小光果陣咁呢 ''' 唉 ,,,前果幾日睇[銀色的OLYNSS]刀系為左小鈴咋 .. 套野好無聊 .. 男主角好明顯係扮基拉的說 =]] 女主角就扮LACUS ... 仲有 .. 果個情敵又係叫做''美鈴''....真系搞搞搞錯..系都叫芺蕾NA .... 搞到美鈴(GSD果個)好衰咁 ,,, 無喇喇址埋美鈴度 ,,, 影響哂佢 ... 點知 ,,,終於俾我等到喇...果個執政官既瞳孔同SHINN一樣系紅色架 ....=V= 變態 ... 今次D人好細個 ... 不過小鈴係配得好...系套動畫吾得 姐,,, 啱啱狂DL日文歌 .. 全部刀系動漫 ... 彩雲國物語ED & OP... 我覺得唱OP果個好似桑島法子...我知佢有配E套野..有歌添...BUT吾知OP系咪佢唱...仲有,,,真綾出左碟喔,,,爆好聽的說 =]]已經即時入哂落MP3 LU...
|