三日兩夜嘅CAMP終於結束咗喇...
而家回想起嚟都真係有啲唔捨得
(唔係指唔想令人記起個啲...)
~第一日~
我地係學校留到4:00先出發到烏溪沙
係學校嘅時間都做咗好多野
其中包括懲罰''1''..........掌.上.壓
去到CAMP我後悔...
原來我係落咗''地獄''
步操,嗌口號,步操,嗌口號.....不斷重複
''左手''阿SIR終於話去食飯啦,
點知........................
去到食堂門口佢又話「我睇你地都唔想食飯,我一啲都睇唔到你地幾想食飯...」
又再操...
夜晚玩傳波仔遊戲...
11點幾終於可以瞓喇.....(待續...)
|