好.好.好.好.好開心ar,,今日終於見番Flora姐,,晴晴,,白白,,羅家佢地一齊反......
一齊唱k,,一齊食野......我地仲反到傻下傻下
到左夜晚,,我教會有報佳音,,超好反因為有得坐住[開篷巴士]傳福音,,唱歌同埋派禮物,,個頭比風吹到亂七八糟,,但係我都好開心
開始派初時我都好驚嫁,,不過派派下又冇咁驚喎,,仲愈派愈開心tim
時間過得真係快,,唔經唔覺又到左12:00la.....10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0 聖誕節快樂!!!!!
今日真係超開心ar......
。 。 。 ☆ 。 。 。 。
。 。 。 。/\ 。 。 。
。 。 。/﹏﹏\ 。 。 。 。
。 。 。/_﹏﹏_\ 。 。 。
。 。 ■/﹏﹏\○。 。 。 。
。 。 。/﹏﹏﹏﹏\聖誕節快樂ar_*
。 。/__﹏﹏__\ 。 。 。
。 。 ※ /﹏﹏\ ?#12288;。 。 。
。 。 /﹏﹏﹏﹏\。 。 。 。
。 。 /__ __\。 。 。
。 。 。∞ || ∞。 。 。 。
■■ | | □□
■■ □□
|