今日朝早唔知點解好早就起左身,,跟住我就開左MSN同D fd 傾計,,原來佢地仲早過我,,李x琪佢一早起身溫書,,佩服佩服.....
跟住食完早餐冇野做,,咁我米聽歌lo,,跟住無la la有超多人add我,,唉!!!~=.="
2家好飽......
李x琪個honey係我......哈哈(佢講)
夜晚我食左一餐好豐富既晚飯......yummy yummy~
今晚我要努力la,,做功課&溫書
我收到呢份禮物,,仲收到呢份~teddy beardress