今日好慘,,當我聽到施x怡&董x恩講左d野之後,,我就又驚,,又唔知點
件事係咁ge......
music堂o既時候,,董x恩話"高Ling",,,咁我就唔知佢講咩la
原來佢係講,,唔知邊個9人扮我,,係273A寫左d野
我好嬲,,唔知邊條腸粉玩野
跟住,,聽日我就唸住講比CYY聽(某人叫我講)
到時,,我就知邊個啦..ha ha
聽日就係miss生日啦,,我就買左小小野
原本我唸住同勞x琪夾小小$$買個cake o既
但係某d原因,,我就冇夾到,,then佢就好似嬲左我咁lu= ="
算啦...或者...佢未必會咁唸我ge~
|