大家幾好嗎!?好耐冇打blog啦
唔知大家今個新年去左邊呢??我就開心啦,,我去左[北海道]食[活壽司]
又去拜年,,都逗左幾多利是嫁,,成2000幾蚊嫁
我最大果封呢,,就係500蚊,,唔知你地又逗左幾多呢??
跟住,,我又去左[昂坪360]搭吊車,,又買左D戰利品
由於我一家都不在家ge原故,,我ar妹盤花死左
超慘T.T
今日唔服,,so冇番學...唉 我琴晚背書背得咁x辛苦~
算啦背左都冇壞ge,,是但啦,,算數啦
希望聽日番到學啦,,仲攪到今日冇得去放風箏,,唉...真慘
算啦,,我只望[佢]打個電話黎關心下我
不過我都知冇可能嫁啦~
|