琴日我同鄰居都上唔到網呀= =
所以打唔到BLOG(第1次炸)
今日我整緊一樣好勁GE野
hehe
到我整好比你地睇下啦^^
我琴日夢之個劍士升到37lv啦(不過用左兩個雙經姐)
仲做理2轉
不過死左3次
一個任要死一次
不過做到2轉都好開心ge
今日仲做理37lv任^^
奇實d人係唔係好鍾意係msn個到講『是但你啦』『是但』架?
我好唔鍾意d人同我講『是但』個d
份人真係是是但但= =
呵呵@@
聽日呀媽同呀爸都要返工
呵呵
升到40lv(希望啦)